Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Majango - En anderledes tilbuds app til iPhone

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 4. Jul 12
Skrevet kl. 13:49

Er der ikke nogen på amino, som der har en iPhone? Jeg ville vildt gerne have feedback på min app :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:09

Super fedt koncept, men jeg tror der er mange af dem i DK. Du skal tilbyde noget unikt for at slå dine konkurrenter!

Din hjemmeside kunne godt gøres lidt pænere, men det kommer sikkert :) Det vigtigste er designet og brugerfunktionaliteten på iPhone appen - og det ser lovende ud.

Jeg synes også du skal give Android en chance med jeres app.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 14:09

Hej,

Så har jeg hentet denne app.

Det ser da godt ud, meeen....

Du skal have nogle tilbud på....Det eneste tilbud jeg kunne finde var en McD menu Spicy Pepper til 68,50 + 5kr. for en stor menu! Ikke vildt! :-)

Og hvorfor skal man over på "Om butikken" først? Jeg ville da gerne direkte over på tilbud.

Ellers en rigtig fin app, men få nogle tilbud på først. Derefter nogle brugere...

Held og lykkeSkype-Smile

Tilmeldt 4. Jul 12
Skrevet kl. 21:42

@bulldesign

Tak for din feedback!

Vi gør hvad vi kan for at yde den bedste service til både vores brugere og vores partnere. Vi har i dag modtaget rigtig gode tilbagemeldinger, så vi er super glade og klar til kamp mod evt. konkurrenter.

Android er i støbeskeen, så den giver vi helt sikkert en "chance" :)

@hojben

Vi har måtte starte et sted. Hver dag kommer der flere og flere tilbud i app'en. Nogen byer er i opstarten bedre dækket end andre.

Tak for input omkring hvilken side man lander på, når man klikker på de enkelte udssalgssteder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04

god ideen kunne være video er sat i siden ikke kun kommer når kommer hen på forsiden og så starter den ud advarsels og hvad vis jeg sider i toget i stille zone så bliver folk vrede på mig når videoen starter , så det kunne du godt have advaret mig imod så havde jeg slået lyden af på min computer 

få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig

udnyt google viser op til 70 tegn udnyt det på siden det kan give flere klik til din side.

få de social logoer på siden facebook og google plus det kan give ekstra troværdighed over siden især når folk anbefaler dit produkt der med likes og plusser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:44

Brian, FYI er den crashet nogle gange for vores anmelder, som bortset fra det er ret positiv: Majango app anmeldelse.

Tilmeldt 4. Jul 12
Skrevet kl. 14:59

Hej Jakob,

Tak for at I har brugt tid på at skrive en anmeldelse af vores app :)

Vi er meget interesserede i at høre hvornår app'en er gået ned, så vi har mulighed for at tilrette det.

// Brian

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:47

Hej Brian

Den gik ned inde under liste, den fryser og skal lukkes ned og åbnes igen. Men ellers rigtig god app som jeg åbner dagligt.

Med venlig hilsen

Søren Appnyt.dk

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Fra  SHAKE A DEAL APS Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er helt enig. Konceptet er fedt og vi er flere om buddet:-) Vi startede som de første i DK (er vi sikre på:-)) sidste år. - find os på www.shakeadeal.dk   

Opstarten har langt fra været let og vi havde da håbet på en mere stejl stigning i spændende tilbud. Dog vokser kendskabet og app downloads hver dag, i takt med at markedet bliver mere modent.

Vi er igang med en proces hvor vi indgår nye partnerskaber og vil være en aktiv spiller i den konsolideringsfase der på et tidspunkt må komme.

Skulle der sidde en eller flere med stor interesse for et sådan koncept og mener at have evnerne og viljen til at bidrage til yderligere vækst og kendskab, er du altid vedkommen til at skrive. 

cc@shakeadeal.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)