Vi er et lille team, som netop har lanceret en ny app til iPhone. Det er en tilbuds app, som har en anden tilgangsvinkel på hele konceptet end Sweetdeal, Downtown og hvad de ellers hedder alle sammen.
Super fedt koncept, men jeg tror der er mange af dem i DK. Du skal tilbyde noget unikt for at slå dine konkurrenter!
Din hjemmeside kunne godt gøres lidt pænere, men det kommer sikkert :) Det vigtigste er designet og brugerfunktionaliteten på iPhone appen - og det ser lovende ud.
Jeg synes også du skal give Android en chance med jeres app.
Vi gør hvad vi kan for at yde den bedste service til både vores brugere og vores partnere. Vi har i dag modtaget rigtig gode tilbagemeldinger, så vi er super glade og klar til kamp mod evt. konkurrenter.
Android er i støbeskeen, så den giver vi helt sikkert en "chance" :)
@hojben
Vi har måtte starte et sted. Hver dag kommer der flere og flere tilbud i app'en. Nogen byer er i opstarten bedre dækket end andre.
Tak for input omkring hvilken side man lander på, når man klikker på de enkelte udssalgssteder.
god ideen kunne være video er sat i siden ikke kun kommer når kommer hen på forsiden og så starter den ud advarsels og hvad vis jeg sider i toget i stille zone så bliver folk vrede på mig når videoen starter , så det kunne du godt have advaret mig imod så havde jeg slået lyden af på min computer
få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig
udnyt google viser op til 70 tegn udnyt det på siden det kan give flere klik til din side.
få de social logoer på siden facebook og google plus det kan give ekstra troværdighed over siden især når folk anbefaler dit produkt der med likes og plusser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er helt enig. Konceptet er fedt og vi er flere om buddet:-) Vi startede som de første i DK (er vi sikre på:-)) sidste år. - find os på www.shakeadeal.dk
Opstarten har langt fra været let og vi havde da håbet på en mere stejl stigning i spændende tilbud. Dog vokser kendskabet og app downloads hver dag, i takt med at markedet bliver mere modent.
Vi er igang med en proces hvor vi indgår nye partnerskaber og vil være en aktiv spiller i den konsolideringsfase der på et tidspunkt må komme.
Skulle der sidde en eller flere med stor interesse for et sådan koncept og mener at have evnerne og viljen til at bidrage til yderligere vækst og kendskab, er du altid vedkommen til at skrive.