Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil være sportsskribent!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvad gør man hvis man som jeg har skriveegenskaberne i orden, samt en stor viden om fodbold, især spansk fodbold og ønsker at tjene penge. Så er den første tanke jo selvfølgelig "Jeg vil være sports(fodbold)-skribent." Nu er det bare sådan, at jeg ikke har tiden til at skulle eller beliggenheden, til at kunne få et fast arbejde, hvor jeg skal møde klokken 10 og får fri klokken 17. Det er nemlig ofte det der bliver søgt på bold.dk og indkast.dk når de søger skribenter. Nu er det sådan at man også kan oprette brugere på bold.dk bl.a. og skrive artikler og debatemner, dog uden indtægt.

Her er mit spørgsmål så:

Er der nogen hjemmesider, hvor jeg kan skrive artikler om sport og få en "lille sjat" penge for det? ;-) Der må selvfølgelig gerne være krav om at jeg skal skrive x antal artikler i ugen/måneden.

På Forhånd tak!

- "Showgoeson"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22

Hvorfor ikke lave din egen hjemmeside med nogle gode artikler om sport, og bruge den til at skabe kontakter m.m.

Jeg har en fiskemakker som jeg har hjulpet lidt med en hjemmeside + lidt seo. Resultatet er mange besøgene på hans hjemmeside, en masse nye kontakter og han har lige skrevet hans første artikel til fisk og fri.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 21:33

Har tænkt på det før, men er bare bange for at der er lidt forskel på konkurrence indenfor fodbold og fiskesport. Med det mener jeg at det er rigtigt svært at hamle op med giganterne bold.dk og indkast.dk indenfor fodbold nyheder og artikler om fodbold. De har både brugere og professionelle journalister til at skrive artikler og er bange for at der ikke er særlig meget grund til at vælge at læse mine artikler der måske kommer 1, max 2 artikler fra i ugen, hvor der på bold.dk kommer over 50 artikler, med forskellige synspunkter om dagen. 

- Men tak for svaret! :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:52

Er det lidt bredere generelt om sport - eller helst kun fodbold. ?

Jeg kommer snart med et nyt projekt/hjemmeside hvor det vil være meget bredt funderet.

Du er velkommen til at sende mig en pm for yderligere.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:55
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:03

Hej

En smart ide kunne vare at lave en sportsportal

og sa tilbyde feeds af dine nyheder til andre portaler mod betaling

Billige seo pakker

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 22:11

Jesper - Jeg har skrevet til dig ;-)

Casper - Jeg tager lige et kig på de 2 sider 

Tjenester.dk - Ikke nogen dårlig idé. Kunne være man skulle undersøge om der var et marked for det.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:21

Altsa hvis du kunne skrive gode nyheder er der helt sikkert et marked for det

og det behover ikke koste meget for at komme igang

om ikke andet kunne en sportsportal ogsa vare en god reference for dig

Billige seo pakker

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 22:35

Har du ret i ;-) skal helt klart overvejes!

Tilmeldt 14. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:11

Hvis du stadig har interesse i skribentjob, søger vi hos footy.dk skribenter med ansættelse hurtigst muligt, hvor der lønnes efter antal timer. Send en ansøgning til jesper@footy.dk samt en lille selvskrevet fodboldartikel. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)