Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frankeringsmærker VS Frimærker... Hvad er forskellen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I må tilgive mig min uvidenhed.

Jeg spurgte post danmarks live chat men det kunne de åbenbart ikke svare på - de ville i hvert fald have jeg skulle ringe til deres erhvervs afdeling.. men erhvervs afdelingen vil ikke snakke med private kunder, så det fik jeg intet ud af. haha...

Spørgsmålet er:

Hvad er forskellen på frankeringsmærker (DISSE: Frankeringsmærker) og frimærker og kræves der noget bestemt for at benytte et frankeringsmærke?

Umiddelbart er eneste forskel jeg kan se at man selv kan bestemme prisen på dem... så det er bare et frimærke med frihed til at sætte en pris..

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 13:29

Hvad er forskellen på frankeringsmærker (DISSE: Frankeringsmærker) og frimærker og kræves der noget bestemt for at benytte et frankeringsmærke?

Det link du har lavet kommer frem til en login side:

Your session is no longer valid. Log on again.

Så jeg kan ikke se hvad det er.

Carsten

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:37

hmm der er nu ikke noget login men undre mig ikke når det er PostDK at det ikke virker.

Det er disse mærker:

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 14:20

Efter hvad jeg kan læse mig frem til, så er eneste forskel at du selv bestemmer prisen. Som du også selv er inde på.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:46

Da de havde de gammeldags frimærker man skal fugte på bagsiden, kunne man bestille frankeringsmærkerne på nettet - de nye klistermærker der klisterer med det samme af sig selv..
I starten printede de frankeringsmærkerne på bestilling, som en opstartsfase, før de fik dem ud i alle butikker og posthuse - så mit gæt er at den bare ligger inde i deres webshop, fordi den aldrig er blevet fjernet igen, efter de har ændret systemet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)