Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(!) Kan DC på et eksternt side skade mig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, kan DC problemer på et eksternt side give problemer for min side?

Jeg har tilmeldt en af mine sider nogle linkkataloger, og opdager idag at dette har fået indexeret rigtig, rigtig mange DC URLS. 

Der er tale om at siden reagere med alle tegn foran .domæne.tld Så hvis du skriver Jenshansen.domæne.tld eller andersstig.domæne.tld så reagere den på samme måde og viser det samme indhold. Nu har google så indexeret en af disse URL's. 

Der er tale om et linkkatalog der styres af én bruger på Amino. Jeg sender ham en PB nu her, men vil stadig gerne være sikker på at det ikke har indflydelse på mine rankings.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:39

Hvis der er vist samme indhold på 2 sider så er det DC. Og hvis det bare blive ændret vil det ikke have den store indflydelse..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 18:42

SERPNAME:

Hvis der er vist samme indhold på 2 sider så er det DC. Og hvis det bare blive ændret vil det ikke have den store indflydelse..

Hele websitet er indexeret med en "forkert" URL. Jeg spørger kun til om det kan skade min side, som er optaget på linkkataloget. 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:25

hej

lad os se linket sa kan vi bedre forsta og checke det

Billige seo pakker

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 21:06

Tjenester.dk:

hej

lad os se linket sa kan vi bedre forsta og checke det

Jeg vil gerne forklare nærmere, hvis du gider pointere hvilken del af mit indlæg du ikke forstod?

Jeg poster ikke linket, for det første af hensyn til ejeren af sitet (Han skal have mulighed for at fjerne det).
For det andet er der vidst ingen grund til at fodre google med DC-links. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:08

NY:

Jeg vil gerne forklare nærmere, hvis du gider pointere hvilken del af mit indlæg du ikke forstod?

Jeg poster ikke linket, for det første af hensyn til ejeren af sitet (Han skal have mulighed for at fjerne det).
For det andet er der vidst ingen grund til at fodre google med DC-links

Jeg forstår det heller ikke.

Du kan ikke lave DC med et link.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:08

Billige seo pakker

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 21:16

SERPNAME:

NY:

For det andet er der vidst ingen grund til at fodre google med DC-links

Jeg forstår det heller ikke.

Du kan ikke lave DC med et link.

Lad os tage artikeldatabaser.dk som eksempel. Du har redirected www. til non-www.

Det site det drejer sig om, har gjort så ALLE subdomæner viser sidens indhold. 

Det vil sige at du kan tilgå siderne med 

hejmeddig.artikeldatabaser.dk 

DetvardaUnDerLigt.artikeldatabaser.dk 

Lige ledes kan ALLE undersider tilgåes med et hvert subdomæne.

Jeg mener ikke at der er nogen grund til at fodre google med links til et domæne der pt. skaber massiv DC. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:18

Jeg vil nu ikke tro det kan skade dig på nogen måde - det skader i værste fald kun kataloget.

Men google er nu ret god til at forstå hvilken url, der skal benyttes, så det er ikke engang sikkert linkkataloget oplever problemer.

Hvilken pagerank har forsiden af kataloget ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)