Tid og penge er ikke noget problem, og jeg er selv programmør, så laver alt selv.
Har en del der venner der spiller online, men er i tvivl om det overhovedet skal være et forum/community, navnet har jo rigtig mange muligheder, og tænkte der måske var en som havde en god idé, som måske findes i udlandet, men som ikke rigtig er noget af her hjemme.
Spil review - jeg ved godt det er set før. Men hvis du kan lave YouTube reviews til (lidt a la MMohut.com), vil det nok være fedt.
Forum - om alt relateret til spil.
En cheat section. Ikke alle spiller efter bogen, men det bliver nok svært at konkurrere med Gamewinners.com på den front med traffik.
Og en anden funktion som jeg tror kan være fed nok. Give gamers mulighed for at arrangere events igennem din side. Sådan at de kan bruge et eller andet program på siden til at styre eventuelle clan events, eller hvis nogen vælger at arrangere et større free-for-all event (Har været til et Days of WoW for nogen år tilbage - stor succes). Navnet åbner nogen døre til fantastiske muligheder. Det gælder bare om ikke at blive "endnu en af de spil sider", og tilbyde noget nyt og mere.
Tvivler på der er særlig mange penge i en webshop med spil
Jeg har set Webshops for de mærkeligste produkter - sokker, tomme dvd kasetter, usb nøgler - hvorfor så ikke spil? Der er tråds alt flere og flere teenagere som begynder at spille computer, så det ville der være en god mulighed i ;o).