Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super programmør, Investor/Sparringspartner til online shopping projekt (ikke trad. ecommerce) søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Til alle jer, der spørger om I kan få uddybbende info, så står det som jeg vil fortælle i dette indlæg.
Føler jeg at du har interessen, passion og kompetencerne til, at vi sammen går videre med projektet, vil jeg naturligvis indvilge dig endnu dybere i mine tanker.

Jeg er på udkig efter teknik/programør til ALT det tekniske, samt samarbejdsparnere/rådgivere/investorer.

-----------------

Jeg har en ide, som jeg synes er MEGA fantastisk og spændende, markedet er der allerede OFFLINE primært, men jeg vil flytte dette online. Markedet er i DK på 21 mia DKK, hvorfor der ikke skal opdyrkes et marked, "blot" ændres på den besværlige måde det foregår i dag. Samtidig har jeg ikke kunne se, at der er konkurrenter på andre skandinaviske markeder.

Om mig kan det siges, at jeg er marketing/strategi/entrepeneur-manden, der ikke skal lege med teknik, koder, design etc. 

Det som jeg/vi skal have bygget er en platform, som gør det muligt at flytte folkets vaner/behovopfyldelse fra offline til online.

Projektet (Platformen):

Uden at røbe for meget, men samtidig give en sneak peak, skal platformen kunne håndtere indsamling til en fælles pulje, som mange allerede kender det lidt fra crowdfunding bølgen. Se eksempelvis www.booomerang.dk som er et dansk site. Jeg ved der findes udenlandske sites der allerede har lidt samme løsning som jeg leder efter, så antager man kan kigge på dem og ”se deres løsning an”.

Løsningen skal derudover have/kunne nogle yderligere features, som er vigtige for mit projekt, eksempelvis at det ”indsamlede” aktivt/direkte kan anvendes som en digital valuta.

Jeg søger derfor en programmør/teknikker/kodemand(kvinde), som har kompetencerne samt passionen til, at ville indlede dialog om projektet. Du skal kunne bevise overfor mig, at du har erfaringer og kodet ting fra bunden….så altså ikke nok at du har købt et theme til en hjemmeside og implementeret dette  ;))

Investoren/Partneren.

Har du en skarp track-record og været med til at starte flere projekter op. Har du erfaringer fra både de vellykkede som mislykkedes projekter og kan du forstå og ny-tænke forretningsmodeller der passer ind til vores online/digitale verden, vil jeg ligeledes gerne i snak med dig.

Som skrevet, er markedet der allerede og der er ikke tale om at starte en webshop der skal sælge sko/børnetøj (sorry, ikke for at fornærme disse, for har kæmpe respekt for dem som lykkedes på disse områder).

Har du interesse i at indlede en dialog, så smid mig en personlig besked…har du spørgsmål der ville være interessante for flere, så smid dem her i tråden ligesom du gerne må smide hint og ideer til, hvor jeg primært kan finde min teknikker…for det er denne jeg mangler mest lige nu  :)

Mange hilsner

Mads

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)