Starter et nyt site i wordpress og sidder og følger fremgangsmåden her: http://www.concept-i.dk/blog/seo-wordpress.html Jeg har fundet linien, der skal rettes (så vidt jeg forstår det): <title><?php if(is_front_page()) { bloginfo('name'); } else { wp_title( '', true, 'right' ); }?></title> _______________________________________________________________________________________________ Guiden siger: finde en linie, hvor der står noget med: <?php bloginfo('name'); ?> - <?php wp_title(''); ?>Det skal du flytte lidt rundt på, så der istedet står: <?php wp_title(''); ?> - <?php bloginfo('name'); ?>Det giver dine keywords maksimal effekt i søgemaskinerne, da jo tidligere i title taget dit keyword står, jo mere betydning tildeler søgemaskinerne det. _________________________________________________________________________________________________ Af skræk for at at jeg får skrevet noget bras, håber jeg at en barmhjertig sjæl gider at fikse linien for mig, så den er lige til at paste ind. pft. Lone |
Jeg mener, at både All In One SEO og Wordpress SEO overrider den kode - i WPSEO skal du muligvis checke Force rewrite-boksen.