Jeg ville höre om det er en god ide, at köbe en masse domäner, som indeholder ens keyword? Jeg ville sä pä hvert domäne lave 5-10 gode og brugbare indholdssider, om netop dette keyword, og sä linke derfra til brand-domänet. Laver sä lidt linkbuilding for disse sider. Vil det give noget? eller vil det som DeMib ville sige, bare väre en crap island som ikke er noget värd? Jeg ville hoste den pä en anden server en brand domänet, og ikke lave intern links mellem disse keywords/content sider. Nogen der har gode/ingen effekt erfaringer med sädan noget? Mvh Tranberg |
Hejsa og snart velkommen til Århus
Jeg kan godt følge din tankegang med pr for dig selv fra egne sider. Det skide smart og jeg gør det selv. Meeen
Hvorfor kun interesserre dig for et keyword/branche det er da min bedre efter min mening af have nogle domæner der dækker flere Brancher eks. laver arbejder jeg selv på nedenstående sider og en del flere.
på den måde dækker du et større område og vil have mulighed for gennem dit site at påvirke dine brugere på den ene eller anden måde til at "fortælle" om dit hovedprojekt"
Der er bare en win loose situation der kunne opstå. Det kunne jo være at en af dine andre "branche" sider gik hen og blev en velbesøgt side som derfor ville kræve lidt mere tid end du havde forventet?
mit eget eks. Jeg har købt www.just-sex.dk & www.just-sex.dk/forum fordi jeg ved at sex er et af de mest brugte søgeord på nettet og har en del online brugeres interesse. Og uden jeg har brugt nogle penge på markedsføring jo amino har givet mig godt 1377 besøg. hvorimod 289 har besøgt www.just-kiosk.dk
men fra just-sex.dk bliver der linket og kørt reklamer til just-kiosk.dk og fra just-kiosk.dk vil der blive linket til scootermarkedet.dk og fra scootermarkedet bliver der linket til www.just-sex.dk/forum
3 forskellige brancher med 3 egne målgrupper.
det blev sgu lige til en længere forklaring og lidt mere arbejde for dig. Det havde været nemmere hvis der stod hvilken branche / keyword du hælder dig optil så jeg brugte et eks om mig.