Bokseudstyr.dk er en webshop som ved ”stille drift” giver en fornuftig løn, men som med en indsats kan blive en rigtig god forretning.
Webshoppen sælges som en kørende forretning med et fornuftigt salg, og jeg bruger max. 10 minutter dagligt på pakning og forsendelse. Der burde nok bruges lidt tid på linkbuilding og design, men døgnet har desværre kun 24 timer, og jeg er temmelig ophængt af mit andet projekt.
det er en rigtig god ide du kommer med der :) synes mærket giver mere tryghed ved at handle på sitet da den pågældende betaler pr måned for at være med i ordningen og opfylde kravene, det gør at de virker troværdige/ærlige :)
det er en rigtig god ide du kommer med der :) synes mærket giver mere tryghed ved at handle på sitet da den pågældende betaler pr måned for at være med i ordningen og opfylde kravene, det gør at de virker troværdige/ærlige :)
Ideen bag Webshop Mærket er at give forbrugerne / kunderne en reel garanti, så de ikke behøver at have betænkeligheder ved at handle i en online butik.
Omsætningen indtil nu i år ligger på index 175 i forhold til sidste år.
Dette skyldes først og fremmest at jeg har brugt mange, mange timer på at gennemgå metabeskrivelser m.v. på hver enkelt vare, samt udvidet sortimentet med MMA-udstyr.
Boksesæsonen starter efter sommerferien, så det er et godt tidspunkt at overtage forretningen på.