Så er jeg igang som iværksætter og har startet www.freelance-booking.dk. Hvis i kender nogen som har lyst til at snakke meget i telefon , taler nogen lunde dansk med gå på mod, har jeg mange opgaver der venter på at bliver booket. De skal have en pcèr og internet. Jeg har bygget et stort program op på min hjemmeside, så vi alle i freelance-booking kan snakke sammen hele tiden inde på siten. Send venligst dem i kender derind så de kan sende lidt om dem selv og komme igang med at booke uanset hvor de sidder i verden )
Tillykke med forretningen - det er altid positivt når folk starter for sig selv. Jeg har kigget på jeres hjemmeside, og jeg er blevet lidt nysgerrig: I skriver i tilbyder Coaching By Horse. Hvad er det?
Det vil sige at vi coacher medarbejder i deres kropssprog , hvor vi bruger hestene som modtager af de signaler vi sender.Istedet kun at giver vores kunder coaching hvor de selv skal finde svaret, bruger vi hestene til at sætte billede på deres mulige løsning af problemstillinger de ikke vidste de havde. Kort sagt sender du et forkert kropssprog rykker hesten sig ikke derhen hvor du gerne vil have den) og det bliver en envejs kommunikation, men sender du det rigtige signal bliver det til samarbejde )