Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 www til uden/ eller omvendt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved at starte noget på unoero hvor den spørger om jeg vil lave 301 fra www.xxx.dk til xxx.dk eller xxx.dk til www.dk.

Hvad vælger man her?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:58

Det er af SEO hensyn at din hjemmeside ikke skal være tilgængelig på begge URL'S

Personligt bruger jeg altid uden www.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:04

301 redirect, så er det underordnet om det er lavet med eller uden www.

Men konsekvent laver jeg så alle domæner jeg har med at gøre har www.

Den bruger jeg i min .htaccess

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 23:40

Personligt bruger jeg også altid www. - Torbjørn Flensted (SEO ekspert) anbefaler at man gør det med www.

Men at det ikke er sikkert, at det har nogen effekt, og hvis den har så er den minimal. Men siden mange af de store hjemmesider fx Facebook og Google selv har det med www., har jeg også valgt det :)

Det kan også være en meget god idé, at hvis du skal linke til din side, så skriv linket efter om du har valgt med www. eller ej. Så hvis du har valgt med www. - så skriv linket med www. :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:45

Jonathan Lindahl:
Det kan også være en meget god idé, at hvis du skal linke til din side, så skriv linket efter om du har valgt med www. eller ej. Så hvis du har valgt med www. - så skriv linket med www. :)

Det er også her jeg ser en fordel. Jeg tror der er en tendens til, at folk automatisk skriver "www", når de vil linke. F.eks når de vil lave et link på et fora som Amino.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)