Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforudsete udgifter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er i budgeteringsfasen i et nyt projket der planmæssigt skal afvikles næste år. Vil helst ikke afsløre for meget nu, men det er at arrangement der skal løbe over en weekend. Jeg ved godt at det nok er et meget brancheafhængigt spørgsmål. Men hvor meget budgeterer I med uforudsete udgifter? Jeg har lagt mig på 15% - er det helt ved siden af? Hvad er jeres erfaringer? Som budgettet er ny, så er de fleste udgifter faste, hvis den oplysning kan bruges til noget.

Mvh

Kim

God søndag og god kamp (til dem der skal se ;)

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rimeligt svært spørgsmål med de få oplysninger, men min erfaring er, at det altid bliver væsentligt dyere end budgeteret.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det afhænger meget af hvordan du budgeterer. Der findes modeller hvor det er muligt at lave et best-, worst- og realistic budget. I software projekter joker man ofte med at tage det realistiske estimat og gange med pi. Herved sikres omkostningerne til uforudsete hændelser.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha. Mon ikke pi er lidt lavt sat. Jeg er offentlig ansat og vi har hyret et (stort kendt) software-hus til en opgave. De er i hvert faldt forbi pi.

Tak for svar!!

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det i forbindelse med jeres nye intranet system ? ;-)

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

SylleÆch:

Haha. Mon ikke pi er lidt lavt sat. Jeg er offentlig ansat og vi har hyret et (stort kendt) software-hus til en opgave. De er i hvert faldt forbi pi.

Tak for svar!!

Jeg fik dig ikke quoted - svaret med intranet spørgsmålet var til dig ;)

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Galla Copenhagen Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Regne med 40%, så er du på den rigtige side..

Held og lykke!

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der heldigvis ikke noget tungt IT der indgår i projektet (det der er, kan jeg selv klare), så jeg håber ikke på at det løber helt løbsk ;)

Tak for input!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)