Jeg er ved at opbygge en hjemmeside i Wordpress, men der er nogle ting jeg gerne vil have ændret.
Jeg ønsker at man kan se hvilken side man er på, ved at se på navigationsbaren. Ligesom Amino's navigationbar lader debat have en lysere farve når man er i debatten.
Jeg vil også gerne have en side med URL'en alexanderlarsen.dk/404 denne side skal der redirectes til når man til går en ikke eksisterende underside.
Når man er inde på et blogindlæg, er der denne tekst under kommentar boksen (Den skal fjernes):
Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Der står no comments ved indlægget. Det vil jeg gerne have oversat til dansk.
Denne facilitet ligger ofte i de gode templates. Ellers kan du søge efter plugins til WP, der kan løse opgaven for dig. Brug Google eller wordpress.org. Der er stort set plugins til alle de faciliteter, du kan forestille dig. Søg også på fx 100 best wordpress plugins på Google.
Jeg ville klart anbefale at spendere en 100 kr. eller 2 på et professionelt tema til WordPress, hvor plugins og widgets af alle mulige (og umulige) slags er tilgængelige med et klik fra bagenden (høhø).