Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor blev revisoren af??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige i panik, vi har nogle udlejningsejendomme hvor vi skal ændre fra almindelig beskatning til virksomhedsordningen.

Jeg har tidligere fået en masse input her på Amino og tog selvfølgelig en revisor herfra, "i rette´Amino ånd"

Nå men i morgen er det den 1. juli og det skal være ændret inden og jeg kan ikke komme i kontakt med revisoren, hvorfor tage en opgave ind man ikke har tid til, det er da fustrerende.

Hvem kan hjælpe mig ret akut?

Jeg er ikke hjemme men har det hele på computeren.

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

UF - det er surt ikke at have hørt fra revisor i skrivende stund, men fristen er "vist" flyttet til 4. juli så der er stadigvæk tid.

Det er svær årstid at pirke revisorer, men prøv evt. at tage direkte kontakt til Tonny eller mandag morgen til en af revisionsfirmaerne under DLBR.dk. De er verdensmestre i Virksomhedsskatteordningen.

/Henrik

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 17:25

Ja det er træls, der er ikke tale om frivilligt arbejde... Hvis jeg ikke høre noget tager jeg kontakt mandag.

Super det med den 4. det lætter da lidt.

Hmm åbner lige en vin fra Italien

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Hvis du ikke finder en løsning så prøv en af disse:

http://www.dlbr.dk/Raadgivningsvirksomheder/Oversigtskort.htm

Hovedparten af deres kunder er landmænd  og er der en branche som bruger virksomhedsskatteordningen, så er det landmænd. Dertil kommer at prisen normalt er særdeles konkurrencedygtig, da målsætningen er en økonomi, der skal rende rundt og ikke nødvendigvis give overskud.

/Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:01

Ja tonny fra erhvervsconsult http://www.erhvervs-consult.dk/ er bestemt en mulighed hvis han har tid, men du har jo fået gode muligheder. Underligt at der kan være revisorer der ikke overholder aftaler må man sige her hvor vi går ind i juli

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:06

Hej Peter,

Uha, det lyder ikke rart.

Jeg ville gerne selv have tilbudt at hjælpe dig, men har desværre ikke tid i denne uge.

Som de andre anbefaler, så kan jeg også anbefale Tonny Skov Pedersen - men det er jo selvfølgelig heller ikke givet, at han kan finde tid med så kort varsel.

Håber du finder en løsning på din udfordring. Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)