Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal skilles.(del2) Hvordan får jeg ideen ud i livet...?.(Fragt)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Som nogen af jer nok har set, står jeg midt i en skilsmisse.. Det er hårdt, jeg bor rundt omkring hos venner og bekendte..

Sagen er den at i min tidligere tråd, fik jeg en masse boost, og gode ideer til hvordan jeg kunne få hverdagen til at fungere...
Jeg står nu i den situation, at jeg har valgt at jeg vil starte ligeså stille op selv, nu det er så satans hårdt at få et job, så heller arbejde dobbelt så hårdt for at få gang i mit eget...

Jeg anskaffede mig en hækkeklipper, og tog på tur rundt omkring, men har kun fået 2 haver jeg skulle ordne, og egentlig så er arbejdet slet ikke mig..

Jeg har i de sidste 14 dage, erfaret at jegh har det godt i en bil, jeg hygger mig, jeg har det (sjovt)... Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at starte et bette firma op , hvor jeg skal køre lidt pakker fra a til b...

Vet for en webshop, måske aftaler med lidt firmaer, her tænker jeg små pakker.... pakker som jeg kan fylde i min private bil og så derud ad.

Desværre kan det være svært da jeg jo ikke kan tilbyde fuldt service ud over hele byen... Jeg "bor" i Aarhus, og tænkte, om i tror man kunne kontakte webshops i Aarhus og omegen, og spørge om de ville være interesseret i at få levere pakkerne billigere end eks : post Dk....

Kunne jeg have et fast område i Østjylland, kunne jeg jo tilbyde servicen, men "bare" kun her i østjylland, tror i nogle firmaer ville gå med til den i det?... Selvfølgelig fuld service, ligesom alle andre, bare billigere da jeg bare skal have til dagen og vejen ( i starten)...

Hvad tror i?... Eller har i andre ideer til et job, man kunne have med kørsel, dog minus bus og taxa! :)

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:12

Slet ingen med en smart ide? :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:49
Ikke fordi jeg vil tage nej hatten på, men jeg tror ærligtalt. At en webbutik vil løbe træt i at skulle sortere forsendelserne.
At der ikke er mønt nok i "kun" at køre pakker der passer ind i en personbil indenfor det område du nævner.
Med hensyn til dit have eventyr tror jeg det er et spørgsmål om at få fyldt nogle flere services på.
Plæneklip, vinduespudsning, oprydning, flyttehjælp, udendørs vedligeholdeidé, fejning, tøjvask, indkøb ja der er mange muligheder, der er faktisk et par stykker i Odense der tilbyder "hele pakken" inkl. Madpakker.

Her i mit lokal område er der 2 havemænd der cykler rundt og ordner haver, vinduespudsning og indkøb og de har rigeligt at se til og det er ikke sort!
Jeg talte med den ene for 14 dage siden han holder omkring 125 kr. I timen
April, maj juni arbejder han ca. 80 timer om ugen og det samme når der er sne.
Resten af året omkring 50 til60 timer sidste år holdt han 8 ugers ferie. Jeg bor i en forstad til Odense så mulighederne burde være tilstede i århus og omegn.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)