Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg leder efter pressemeddelse fra Mikelsen Media

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne selvfølgelig smide dem direkte i spam så genere de ikke min hverdag ;)

Men skal også have lukket min konto hos dem :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Lars Nielsen:

Mikkel og Sarah:

Ved du iøvrigt hvordan man stopper alle de mails fra dem ? Kan ikke lige finde sted og afmelde det

Du kan da lave en regel i dit mail-program der entent sletter mailen eller smider den i en mappe dybt nede i dit hieraki! :-)

Du ændre din E-mail på din Mikkelsenmedia konto til deres egen email så de selv modtager deres L**** spam mails :) Har jeg hørt fra en "ven"...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:21 | Låst

BruunMedia:
Du ændre din E-mail på din Mikkelsenmedia konto til deres egen email så de selv modtager deres L**** spam mails :) Har jeg hørt fra en "ven"...

Big Smile Dét var et godt råd, som jeg vil huske, tak.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:28 | Låst

Wow, deres kontorer ligger fem meter fra mit træningscenter :-) Det var jeg ikke engang klar over.

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:11 | Låst

Så er der nyt fra Mikkelsen Media igen, og endnu engang uden nogen former for konkret info.

SUK!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:51 | Låst

Irriterende at jeg ikke får mails fra dem, selvom jeg modtager besked om nye kampagner, så må da være på maillisten... Det er ikke sådan at du vil sende hvad du har hørt, til mig på pm herinde?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:55 | Låst

Ja det er utroligt de bliver ved og vil skabe tillid imellem dem og partnere, tvivler på det kommer til at ske

Men som de siger lad os se om de ringer/skriver til os hver enkle ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42 | Låst

Eftersom de ikke svarer mig, udbetaler mine penge, eller giver mig de penge tilbage som de har taget fra mig, har jeg valgt at anmelde dem til politiet. Jeg kan dog gå med til at lukke sagen såfremt de kontakter mig og giver mig alle mine penge.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du må bare sige til hvis du har brug for flere som kan bakke dig op Jannik.

Den kære Martin Mikkelsen skylder mig stadig et 6-cifret beløb, nu efter 2 år. Jeg fik sjovt nok fat på ham på mail, så lovede han at overføre, skulle bare sende beløb og kontonummer. Han havde åbenbart glemt mig, det må være mange han skylder penge.

Jeg fatter ikke at man kan leve med sig selv..

Jeg håber inderligt at Martin Mikkelsen falder over sin egne ben, og slår hul på knæet, så det virkelig gør nas. Så han kan sku' lære det.

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:18 | Låst

Dear partner

In my last e-mail I informed you about our negotiations with a new investor. Since the beginning of July MikkelsenMedia has gone through a due diligence with that new investor and now I am pleased to tell you, that we both - the investor and we - have agreed on the future potential of MikkelsenMedia. We are sure that both sides will gain a profit from the synergistic effects of the investment.

But we are also aware of the challenges we have to face. So now we are standing at the crossroads with the opportunity for MikkelsenMedia to become a strong international player and to remain your reliable and co-operative partner. That is why we will ask for your support.

We will call you within the next days to fix an appointment.

If you have any questions in advance please do not hesitate to contact me on martin@mikkelsenmedia.com

Kind regards,

CEO

Martin Mikkelsen

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)