Jeg fik den på mail i dag, men meget mærkelig det ikke står på deres egen side - det er som om de skal lokke flere folk til og tjene penge til dem selv men ikke os ! Men i det mindste fik jeg een mail med pressemeddelelsen....på engelsk !
For mig at se, gør de det som de har gjort konstant hidtid. Køber mere tid. Den pressemeddelse er ikke det papir værd (for mig) den er skrevet på. Fint de er opkøbt, nye pengemænd whatever, men vi må først vide hvem det er indenfor en 3ugers periode???? (selvom det mest åbenlyse bud er nemt)
"nothing will change, compared to the way you are working with MikkelsenMedia today."
Lyder da ikke specielt godt imho. De burde da netop rette op på en masse ting over for deres partnere og på den måde de driver forretning på.
Hvis nogen stadig kører kampagner for MikkelsenMedia, hvad er grunden til at i gør dette? Pga. bedre afregning eller? Jeg synes der er flere gode affliateselskaber i DK med god trackrecord. Måske med en 5-10% lavere afregning, men det er i nogle tilfælde det hele værd..
Mikkelsens surveys kan godt banke helt igennem, hvor jeg synes andres er lidt mindre gode. Men eftersom man så skal kæmpe en kamp for at få sine penge, så er det bare ikke det værd.