Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate / lukke kampagner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lettere forvirret, og ja - det kunne helt sikkert googles frem. Men nogen gange er det nemmest at forstå hvis man spørger...

Foregår affiliate ikke ved at man f.eks opbygger en hjemmeside om en kampagne - men hvad så når annoncøren vælger at stoppe den? Så siden...?

Eller foregår det ved jeg laver Cirkusklovn.dk og så bare klasker bannere ind som det passer mig med alt lige fra M1 til billigsport.

Martin

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:44

Læs e-bogen som du finder på denne side:

http://www.antphilosophy.com/

Der er forskellige eksempler på Affiliate-sider. Oftest er det en blog med indhold om et generelt emne - fx. cirkusklovn.dk. Det der så giver mest mening, at lave reklame for sætter man banner ind for. En cirkusreklame (eller anden forlystelse) ville være rigtig godt til cirkusklovn.dk..

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:49

Men hvad hvis man tager det lidt i omvendt rækkefølge.

Kigger efter kampagner - okay partner-ads har noget for f.eks vvs.dk. Så laver jeg en side som omhandler vvs og linker til vvs.dk, så vælger vvs.dk at stoppe, står folk så bare efterladt tilbage med siden? Tager man de her chancer(og satser på kampagner er langsigtet?) eller er der noget jeg misser...

Skal selvfølgelig læse lidt, 22:49 betyder dog - ikke idag :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er flere affiliate netværk - flere af dem har mere end en vvs - så tager man bare den næstbedste så

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:54

Jeg har ikke lige kendskab til VVS, men ofte vil der være flere kampanger som passer på samme emne.
Ved VVS kunne det også være andre gør-det-selv materialer og ressourcer. Du kan altid finde noget relevant.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)