Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enorm motiveret - men har brug for vejledning!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej emd jer,

Jeg har en ide om at starte internet virksomhed med salg af børnetøj, har kontaktet flere leverandører på alibaba men uden held.

Umiddelbart havde jeg tænkt på nogle design, men ved ikke om det er alt for ambitiøst at starte med egne design. Måske er det bedste ville være at finde en agent i Indien som kunne, men det er heller ikke lige til at finde ud af. Hvis I har noget erfaring med hvordan jeg skal komme videre, ville det være alletiders.

Takker!

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:12

Hej Mona iinden du begiver dig ud i børnetøjs branchen, så er det nok en god ide at overveje det engang mere. Fordi der er 1000'vis af netbutikker der sælger børnetøj derude. 

Så her kommer der lige et par input fra mig.

1. Hvordan vil du skille dig ud fra konkurrenterne?

2. hvordan vil du skaffe traffik, (her kan jeg godt hjælpe dig bare send mig en privat besked så skal jeg fortælle dig om mine effektive metoder)

3. hvem skal lave din shop.

4. har du noget at falde tilbage på hvis eventyret går helt galt?

når du så har gjort dig de 4 overvejelsler så kommer her mit bedste råd. lav en blog hvor du skriver om de mærker du godt vil sælge og prøv at få den til tops på Big G når man søger på de brands.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:29

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 00:36

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 07:11

Hvis det er en idé du brænder for, så skal du selvfølgelig gøre det, men du skal ikke gøre det for at tjene penge. I hvert fald ikke de første 2-3 år!

Det er en hård branche. Mit bud er at du bør starte shoppen ved siden af en anden indtægtskilde og ikke satse på eksterne leverandører. Hvis du selv designer og syer, så er det her din unikke tilgang til markedet er og det bør du satse på.

Hvis du kan lide at skrive vil jeg klart anbefale dig at starte en blog og sælge via den.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)