Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået at vide min ide er fantastisk jeg mangler bare at komme ud med det!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en iværksætter ligesom så mange andre herinde. Jeg vil gerne starte mit eget tøj firma med mit meget mærke. Jeg er oprettet som firma konto. Jeg har selv lavet nogle t-shirts som er blevet solgt godt af. Jeg har allerede en facebook side med over 78 medlemere. De fleste af mine medlemere er rent faktisk ikke venner men udlændinge. Jeg har fået ros af mange og de synes min vision er fantastiske og sagtens kunne blive solgt verden over. Mit logo er fantastisk godt hus jeg selv skulle sige det.:) et kende mønstre ligesom versace, Louis vuitton, burberry, gucci og dior... Har jeg også det er ligeså historisk som deres. Det eneste jeg mangler er negle til at hjælpe mig som går op i mode og tøj! Jeg søger en som har forstand på det med økonomi, en der kan designe og få mine visioner ud, en der ved hvordan man starter virksomhed! Men det skal ære mennesker der er villig til at arbjde gratis, folk der vil kæmpe for en succes. I Danmark er alting som hamrende dyrt hvilket gør det umuligt at starte egen firma! Der skal self lægges nogle penge måske lånes en lille slant penge. Men alt det til den tid. Et skridt af gangen! Jeg har alle visionerne og drømmer om det næsten hver nat! Jeg ved min ide fungere... Folk der kan arbejde i weekenden og om aftnen. Jeg mangler bare hjælp! Det skal være folk som kan arbejde sammen! Folk der brænder for noget og som lever i nuet! Folk der vil kæmpe og dom stoler på det hele blir til noget... Her er lidt af min virksomhed: http://m.facebook.com/pages/Sergio-Varga/110556345701506?id=110556345701506&_rdr
Mit nummer 31332036 hvis i kender en eller flere der kan hjælpe!:) ring og så snakker vi det...:)
Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for at hoere at du har en rigtig god ide, som du mener fil foere til noget.
Et lille fif er dog at de fleste mennesker har det lidt skidt med at arbejde weekender of aftener..... gratis, Hvis din ide er saa god som du goer den til, ville det nok vaere bedre at lede efter en partner, og evt. dele et overskud, baseret paa tid investeret.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

:) top Nice !

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tænker også.. arbejde gratis... hvorfor? 
Men antager at du har noget i tankerne om at få del i successen? :-)

MEN! Når det så er sagt, så vil jeg bare sige at du har fat i noget, det ser super fedt ud, anderledes på den fede måde.

Og ja, fedt logo også! Jeg tror også på det :) 

Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ment ikke gratis ... ! :) man skal self man have del i noget. Men jeg ved godt i DK der forventer folk at få penge fra starten af men sådan er det altså bare ikke specielt ikke i disse tider. Ja en forretnings partner men hvordan? De fleste designere har kunnet syg eller noget selv... Desværre kan jeg ikke så meget:) mig som har hygger en HG eksame. Yves Saint Laurent, Goerg Jensen, Armani, Louis Vuitton har alle arbejdet 24 timer gratis fra 0 af. Det var se nød til fra start. Især dengang...Men ja tal for rådet en forretnings partner!:) hvordan??

Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode råd håber der kommer mange flere!!! :) fordi jeg tror på det Også 100%

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan måske hjælpe dig.

Det er i hvertfald spændene det du har gang i og jeg kan godt se det blive til noget. Jeg er ikke designer og kreativ tænkende, men har en mere økonomisk og analytisk tilgang til ting. Jeg har adgang til et stort netværk af tekstil og taske/accessories producenter som selvfølgelig er værdifuldt. Jeg kan skaffe "gratis" lagerhotel og gode distributionsmuligheder. Bogføring er heller intet problem. Jeg har intet problem med at skulle knokle før der kan høstes. 

Jeg er lidt i tvivl om hvad du har brug for af hjælp. Kan du uddybe det lidt? Jeg går ud fra at du har ideer til design og kollektioner?

Det kunne være spændene at høre lidt mere om hvad dine forventninger er og eventuelt arrangere et møde.

Mvh. Casper 

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PM

Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PM??

Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja! Det lyder meget interassant!
Bogføring har jeg også lært men skal have frisket det op igen!
Den 1 august skal jeg starte i H&M som elev. Jeg fik huen ca den 5 januar 2012. Nu har jeg så endelig fået job i H&M.
Det blir svært og skulle arbejde med Sergio Varga men det vil ikke ud af mit hoved! Jeg skal arbejde på det nu! Jeg har ikke se store penge at gøre op med. Næsten intet ... Men det kommer lidt. Men jeg forvente ike jeg skal lave den store masse produktion. Men ideen må jeg fortælle dig om hvordan firmaet hænger sammen. Nogle enkle tasker Og sådan noget.. Hjemmeside skal også op og stå... Men vi må snakkes mere om det!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)