Min makker og jeg har startet et nyt bette firma op som "lukker spalter" hos svinebønderne.
Vi søger nogen der i den forbindelse kan lave en MEGET simpel hjemmeside (til lidt billeder, priser og kontaktoplysninger) for os da vi ikke har evnerne til dette.
Itkin Erhverv Levere også systemer/Hjemmesider i den lille afdeling, og hvis de tager kontakt til en af os med noget mere info, vil vi meget gerne afgive et tilbud :)
Hej- har et firma i USA der laver hjemmesider- www.ab-publishing.biz
Jeg er lige startet paa at lave "enkle, nemme men gode" hjemmesider. Har stoppet med at lave Flash m.m fordi folk ikke kan betale udgifterne naar det er smaa firmaer, i det at hjemmesider som det kraever meget tid og dermed penge.
Den seneste jeg har lavet er www.neranow.org
Prisen vil afhaenge af hvor mange sider, men i omegnen af 1000-1200 kr. er ikke urealistisk for 3-4 sider, billeder, slideshow, kontaktform og evt musik
Jeg kan hoste din side sammen med de andre sider vi hoster, uden en maanedlig afgift- saa laenge du har domaenet er alt fint.
Vi vil gerne give dig et uforpligtende oplæg + tilbud, hvis du sender mig lidt flere informationer omkring hvad I ønsker at sitet skal kunne (menupunkter m.m.) og evt. farve ønsker + logo på tina@favola.dk