Inden længe står jeg for at skulle markedsføre en ny webshop på nettet. Vi har næsten alt på plads, men mangler lige nogle idéer til markedsføring. Vi har rigeligt med penge at smide efter det, hvis blot det kan betale sig ind igen, da der ikke er meget ved at smide penge ud af vinduet til markedsføring. Jeg har overvejet bureauer som advertising.com, mmmedier.dk, tradedoubler.com og mange flere - men hvad er jeres erfaringer med dette. Kan det betale sig, og er prisen rimelig? Adwords behøver i ikke at nævne, da det klart er en af de ting vi vil smide en del på. Men hvis i skulle have andre forslag eller kreative idéer vil jeg meget gerne høre fra jer. Lidt erfaringer ville være meget rart, da alle firmaer efterhånden har meget gode sælgere :-) |
Markedsføring af webshop ? ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
// Jesper Skov
|
Mit indtryk af overstående er at de er bedst til at indssamle e-mail adresser og skabe kendskab omkring din shop, ikke så meget slag igen. Jeg mener outletguro herinde på amino, bruger tradedoubler.com hvilket han vist var lidt skuffet over i starten, men det kan jo være det er gået hen og blevet en god forretning med dem, men igen,, deres oprettelsesgebyr = mange tusinde besøgende fra google via adwords.. anyway, mit råd vil nok være at finde nogle af de sider, som du mener kan have relation til din webshop, nu ved jeg jo ikke hvad du skal sælge, men lad og sige sportudstyr, så vil det nok være en god ide at kigge på de sports websider der er, og så se hvem der styre deres reklamer, hvis der er nogen som gør det, og derigennem vælge det bureau, som vil være bedst at lave et samarbejde med. Medhensyn til hvilke sider de kan give dig reklame på. |
|
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)