Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af webshop ? ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Inden længe står jeg for at skulle markedsføre en ny webshopnettet. Vi har næsten alt på plads, men mangler lige nogle idéer til markedsføring. Vi har rigeligt med penge at smide efter det, hvis blot det kan betale sig ind igen, da der ikke er meget ved at smide penge ud af vinduet til markedsføring.

Jeg har overvejet bureauer som advertising.com, mmmedier.dk, tradedoubler.com og mange flere - men hvad er jeres erfaringer med dette. Kan det betale sig, og er prisen rimelig?

Adwords behøver i ikke at nævne, da det klart er en af de ting vi vil smide en del på. Men hvis i skulle have andre forslag eller kreative idéer vil jeg meget gerne høre fra jer. Lidt erfaringer ville være meget rart, da alle firmaer efterhånden har meget gode sælgere :-)

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:44
Hvis du vil have nogle gode ideer er det nok godt at afsløre branchen samt målgruppen, så er det lettere at komme med gode råd til hvor og hvordan der kan annonceres.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:45
Dato: 12-06-2007 20:29:43 Forfatter:Jesper Skov Hej Aminoer,
Jeg har overvejet bureauer som advertising.com, mmmedier.dk, tradedoubler.com og mange flere - men hvad er jeres erfaringer med dette. Kan det betale sig, og er prisen rimelig?

Mit indtryk af overstående er at de er bedst til at indssamle e-mail adresser og skabe kendskab omkring din shop, ikke så meget slag igen. Jeg mener outletguro herinde på amino, bruger tradedoubler.com hvilket han vist var lidt skuffet over i starten, men det kan jo være det er gået hen og blevet en god forretning med dem, men igen,, deres oprettelsesgebyr = mange tusinde besøgende fra google via adwords..

anyway, mit råd vil nok være at finde nogle af de sider, som du mener kan have relation til din webshop, nu ved jeg jo ikke hvad du skal sælge, men lad og sige sportudstyr, så vil det nok være en god ide at kigge på de sports websider der er, og så se hvem der styre deres reklamer, hvis der er nogen som gør det, og derigennem vælge det bureau, som vil være bedst at lave et samarbejde med.  Medhensyn til hvilke sider de kan give dig reklame på.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:02
Tak for svarene, vil da gerne lige have mr. outletguru på banen, og høre om hans erfaringer. :-)

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)