Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Phonere... Hvor kan man få fat i phonere, som kan ringe ud for en opstartsvirksomhed?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er med i en opstartsvirksomhed, hvor vi nu igennem et stykke tid har haft 2 phonere til at ringe kold canvas til signups til vores produkt. Vi kan se at det virker og vi har en rigtig god konverteringsrate. Problemet er blot at de to phonere var kun tilknyttet for en kort periode og vi har ikke mulighed for at forlænge med dem.

Er der nogen, der har en ide til hvor man kan få fat i phonere til en pris, der er til at betale for en opstartsvirksomhed?!

Vi har manuskript og coacher - hvis det er nødvendigt. Det behøver heller ikke at være on-location, men kan sagtens være hjemmefra.

Jeg er interesseret i at høre især om prisen på, hvad det vil koste. Og en betalingsmodel - er det pr. time/pr. dag/pr. lead m.v. 

/Brian

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:54

Hej Brian

Send mig en mail på kimwa (snabela) forum.dk. Beskriv opgaven og produktet, så skal jeg undersøge i mit netværk

Mvh Kim

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 10:11

Hej Brian,

Jeg kunne muligvis være interesseret i at høre nærmere om opgaven, jeg driver et telemarketingsbureau på Filipinerne så vi er konkurrencedygtige på prisSkype-Wink

Du skal være velkommen til at kontakte mig til en start.

Mvh Mark

mlw@3mtelemarketing.com

tlf: 36965654

www.3mtelemarketing.com

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Marketingpartner Skrevet kl. 11:01

Vi leverer forskellige marketingydelser ofte som supplement til folks egne marketing- og salgsaktiviteter. 

Vi tilbyder en pris pr. booket møde med et opstartsfee. Prisen afhænger af komplexitet i opgaven og om det er en lukket projekt eller en rullende opgave som kan passes ind når vi har tid iøvrigt. 

Prisen er ligger fra ca. 1500,00 + pr. møde. Nøjagtig pris kan gives når vi kender omfang af opgave, tidshoristont osv.

MVH cf@marketingpartner.dk, Camilla

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 11:17

350,00 i timen, eller pris pr. møde afhængig af opgavens art/mødernes kvalitet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Dorte Winther Worldwide Sales & Marketing Skrevet kl. 13:14

Hej Brian.

Jeg kan tilbyde dig den hjælp som du har brug for.

Giv mig et kald på 30117721.

Vh Dorte Winther

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 13:31

Jeg ville vælge Lead-modellen. Og så ville jeg outsource det hele til et telemarketingsbureau.

Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:49

Hej Brian, jeg har et telemarketing firma, kontakt os endelig og lad os drøfte opgaven, så kan vi hurtigt gi en pris på hvad det vil koste og sammen finde en god løsning.

Venlig hilsen Rasmus.  

palsbo-marketing.dk

info@palsbo-marketing.dk

tlf:44401815

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 23:07

Hej Brian.

Efter at have læst dit indlæg kan jeg se at du søger ekstern hjælp til at løfte kommunikationen udadtil.

Pro-Speciale arbejder til dagligt med telemarketing og her er mulighed for fast timebasis eller en fast pris pr. møde, ligesom "no cure no pay" princippet.

Her er også mulighed for at gennemgå kurser indenfor mødebooking, som omhandler kommunikation og teknikker når en kundes interesse skal vækkes til et møde.

Du er altid velkommen til at læse nærmere på www.pro-speciale.dk

Med venlig hilsen

Lasse Dalå

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:17

Hej Brian,

Har kunder der får løst den slags opgaver - kontak mig på mail og lad os tale om det time pris 200,- kr.

mvh

john s.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)