Jeg er med i en opstartsvirksomhed, hvor vi nu igennem et stykke tid har haft 2 phonere til at ringe kold canvas til signups til vores produkt. Vi kan se at det virker og vi har en rigtig god konverteringsrate. Problemet er blot at de to phonere var kun tilknyttet for en kort periode og vi har ikke mulighed for at forlænge med dem.
Er der nogen, der har en ide til hvor man kan få fat i phonere til en pris, der er til at betale for en opstartsvirksomhed?!
Vi har manuskript og coacher - hvis det er nødvendigt. Det behøver heller ikke at være on-location, men kan sagtens være hjemmefra.
Jeg er interesseret i at høre især om prisen på, hvad det vil koste. Og en betalingsmodel - er det pr. time/pr. dag/pr. lead m.v.
Jeg kunne muligvis være interesseret i at høre nærmere om opgaven, jeg driver et telemarketingsbureau på Filipinerne så vi er konkurrencedygtige på pris
Du skal være velkommen til at kontakte mig til en start.
Vi leverer forskellige marketingydelser ofte som supplement til folks egne marketing- og salgsaktiviteter.
Vi tilbyder en pris pr. booket møde med et opstartsfee. Prisen afhænger af komplexitet i opgaven og om det er en lukket projekt eller en rullende opgave som kan passes ind når vi har tid iøvrigt.
Prisen er ligger fra ca. 1500,00 + pr. møde. Nøjagtig pris kan gives når vi kender omfang af opgave, tidshoristont osv.
Hej Brian, jeg har et telemarketing firma, kontakt os endelig og lad os drøfte opgaven, så kan vi hurtigt gi en pris på hvad det vil koste og sammen finde en god løsning.
Efter at have læst dit indlæg kan jeg se at du søger ekstern hjælp til at løfte kommunikationen udadtil.
Pro-Speciale arbejder til dagligt med telemarketing og her er mulighed for fast timebasis eller en fast pris pr. møde, ligesom "no cure no pay" princippet.
Her er også mulighed for at gennemgå kurser indenfor mødebooking, som omhandler kommunikation og teknikker når en kundes interesse skal vækkes til et møde.