Hej Hvordan er det muligt for mig at tjene penge på min Facebook side uden brug af Ads fra udbydere der tilbyder betaling pr. klik? Jeg tænkte på om man kunne tilbyde andet for at tjene på det? Mvh. Dan |
Hvordan kan jeg tjene penge på min facebook side?
- 1
I stedet for klik kampagner, kan du jo bruge lead kampagner, hvis det er det du mener. Ellers kan du slå opslag op på din facebook side for firmaer og privatpersoner, som gerne vil ud med et budskab. Hvis du er villig til at slå opslag op fra andre mod betaling, så send mig lige en PM. Kunne godt være interesseret |
Link central |
Okay det er en lidt svær opgave at vurdere hvordan du kan tjene penge på en facebook side når du ikke kommer med aktivitetskoefficenten altså dvs. hvor mange % af dine likes der liker dine status opdateringer osv. Fordi er din aktivitetskoeffecient tæt på 0 så kan du ligeså godt slette den facebook side så er den nemlig ikke engang de 2 min det tog at oprette den værd :-) |
Det vil jeg os gerne vide.. har to sider med 4-6000 likes og en med 116K likes.. tæt på 117K (igen), kan dog godt få den op på 120K |