Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil op på google - hjælp

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Ja, med stokke, er du nok heldig at være i en niche, hvor der ikke er en hel masse konkurrence at kæmpe med, så det giver fin mening at starte med en lille investering i links + evt en enkelt times tjek af dit website i forhold til SEO. Efter et par måneder, kan du så vurdere om du er nået langt nok eller der skal lidt mere til.

Mvh Anders Saugstrup 

Enig med Anders. En gennemgang af dit site så det bliver mere optimalt SEO-mæssigt, vil være penge godt givet ud. Måske endda bedre end at få et par links.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Stokkemageren Skrevet kl. 14:27

Ja det er nemlig en niche. Jeg satser i første omgang på at få linkbuildet lidt til min hjemmeside. Så vi må se hvor det fører hen.

Hvad tror i typisk det vil koste, at få nogen til at lave i omegnen af 30 links til ens hjemmeside?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:30

Stokkemageren:

Ja det er nemlig en niche. Jeg satser i første omgang på at få linkbuildet lidt til min hjemmeside. Så vi må se hvor det fører hen.

Hvad tror i typisk det vil koste, at få nogen til at lave i omegnen af 30 links til ens hjemmeside?

Hyrer du nogle af de dygtige SEO'er skal du nok regne med 8.000 - 15.000 kroner.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael:

Stokkemageren:

Hyrer du nogle af de dygtige SEO'er skal du nok regne med 8.000 - 15.000 kroner.

Ja, og på fiverr.com kan du få 1000 for 30,- kr.

30 links er ikke bare 30 links, hvordan du så lige er kommet frem til at det skal være 30 :-)

/Brian

Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  Stokkemageren Skrevet kl. 14:58

Nej okay, jeg må blankt erkende at jeg er Benjamin i den her sammenhæng.

Hvis man søger på "stokke", som skulle være mit søgeord, ligger www.tangesmagasin.dk nr 6, hvilket ville være en fin position for mig.

Hendes hjemmeside ser umiddelbart ikke ud til at have haft en kærlig hånd, for at sige det mildt. Jeg fik at vide det ville være nødvendigt med blot 30 links, at overhæle hende. Hvad end det betyder.

Tag gerne og kig på hendes hjemmeside og kom med nogle kommentarer til hvad i tror det kræver.

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Cratester Skrevet kl. 14:58

On-site optimering > off-site optimering.
Du gør det svære for dig selv når du laver links uden at sørge for at du har din side i orden. Kvalitetslinks betyder mindre hvis du ikke laver on-site optimering.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Stokkemageren,

Stokkemageren:
Jeg har allerede hørt fra flere, at det blot vil kræve noget linkbuilding til min hjemmeside, at nå mit ønskede mål.

Mit råd vil være at du tager fat i dem der mener at løsningen er noget linkbuilding, de må have dannet sig det fornødne overblik til at vide hvad du har brug for.

Stokkemageren:
Derfor søger jeg nu en der kan tilbyde noget linkbuilding til cirka. 30 links.

Det er der rigtigt mange der kan, du kan sikkert få dem fra 10,- og op til 15.000 alt efter kvaliteten.

Jeg synes dog du griber det lidt forkert an. Generelt når jeg køber mig til ekspertbistand, så kommer jeg ikke selv med løsningen, men med problemet og så lader jeg eksperterne komme med løsningsforslaget.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  Stokkemageren Skrevet kl. 15:00

Jeg har haft en til at kigge på on-site optimering, og den skulle være i top. Er der umiddelbart noget der falder dig i øjnene da?

Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  Stokkemageren Skrevet kl. 15:03

Du har så evig ret i, at man skal lade vurderingssagerne være op til eksperterne. Jeg kommer heller ikke selv med løsningsforslag, da jeg har forhørt mig hos flere. Men jeg kan forstå, at det ikke er alle der siger de ved noget om SEO, der i realiteten gør det. Derfor holder jeg dog en smule skepsis i forhold til tingene, når det er så uigennemskueligt et marked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan finde RIGTIG mange onsite fejl på din side samt fra et konverterings synspunkt er det ej heller særlig godt.

Prøv at hyr nogle til at brug et par timer på at give en god analyse og optimering af de to aspekter.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)