Jeg har ansøgt om et program hos TradeDoubler, det gjore jeg d. 16 og i dag d. 27 er den stadig Under Consideration. Hvor længe skal jeg forvente de er om det?
Jeg føler nemlig ikke for at sidde og oprette posts/varer på mit site hvis jeg ikke bliver godkendt da der er en del SEO arbejde i hver vare jo, og bliver den afvist vil det have været spild af tid.
Hvor langtid plejer det er tage?
Hvis jeg ønsker at speede processen lidt op, skal jeg så kontakte TradeDoubler eller ejeren at det Program???
Tiden variere meget efter hvilket program det er du søger. Du kan godt forsøge at tage kontakt til TD, men jeg har erfaret at deres support er meget ringe og at der ofte ikke sker en dyt når man tager fat i dem.
Ja det lyder som om de ikke gå så frygtelig meget op i det, hvilket man da kan undre sig over.
Jeg prøver at skrive til dem som har programmet hos TradeDoubler og høre dem om hvad status er, måske de har overset den mail de får fra TradeDoubler om at der er en ansøgning til deres program. Hvis de altså får sådan en, men formoder jeg dog.
Skriv en mail til support.dk@tradedoubler.com - husk dit site-id, så du kan blive fundet i systemet.Det er svært at sige noget generelt om, hvor hurtigt man bliver godkendt til de forskellige programmer. På nogle programmer godkendes nye affiliates automatisk, mens andre er lidt sløvere i optrækket.
Målet er selvfølgelig at få godkendt affiliates hurtigst muligt. Især på de programmer, hvor nye affiliates SKAL godkendes, før de kan tage tekstlinks og grafisk materiale i brug.
Tiden variere meget efter hvilket program det er du søger. Du kan godt forsøge at tage kontakt til TD, men jeg har erfaret at deres support er meget ringe og at der ofte ikke sker en dyt når man tager fat i dem.
Hej Patrick,
Jeg sidder med supporten lige nu, og jeg ikke finde nogle mails fra dig, som ikke er blevet besvaret. Har du eventuelt mulighed for at sende dit/dine spørgsmål igen?
Skriv en mail til support.dk@tradedoubler.com - husk dit site-id, så du kan blive fundet i systemet.Det er svært at sige noget generelt om, hvor hurtigt man bliver godkendt til de forskellige programmer. På nogle programmer godkendes nye affiliates automatisk, mens andre er lidt sløvere i optrækket.
Målet er selvfølgelig at få godkendt affiliates hurtigst muligt. Især på de programmer, hvor nye affiliates SKAL godkendes, før de kan tage tekstlinks og grafisk materiale i brug.
Super jeg har smidt dem en mail, så må vi se hvornår svaret kommer.
Jeg sidder med supporten lige nu, og jeg ikke finde nogle mails fra dig, som ikke er blevet besvaret. Har du eventuelt mulighed for at sende dit/dine spørgsmål igen?
Tak :-)
Jeg er skam kommet igennem nu - selvom jeg dog stadig venter på at de løser et af mine problemer. Jeg har bare oplevet det sidste år at jeg skulle skrive 3-4 gange før der egentlig skete noget.
Jeg er skam kommet igennem nu - selvom jeg dog stadig venter på at de løser et af mine problemer. Jeg har bare oplevet det sidste år at jeg skulle skrive 3-4 gange før der egentlig skete noget.
Men thumbs up for at tage det her
Tradedoublers support har været sløv, men er blevet oprustet gevaldigt på det seneste. Og bliver oprustet yderligere snart ;-)
Helt i orden. Jeg er glad for, at du fik løst dine problemer :-)