Hej Jeg har brug for hjælp. Jeg er blevet stillet et valg fra min arbejdsplads som jeg undre mig over og som jeg umiddelbart ikke ønsker at træffe, hverken hvad angår det ene eller andet valg. Sagen er, at jeg gennem mit arbejdet skal have en telefonordning som jeg også skal bruge privat. Det er et 3 abonnement, men da jeg som tidligere kunde hos 3 desværre har måtte sande, at der netop i mit hjem er et sort hul i deres dækningsområde, kan jeg ikke bruge dette abonnement til noget. For at kunne frigøre mig af denne personalegode, er jeg åbenbart - ifølge min arbejdsgiver - tvunget til stadig at tage imod telefonen, men samtidig skrive under på en Tro & Love-erklæring om, at det bl.a. vil få følger for mit ansættelsesforhold hvis jeg bruger telefonen privat, samt at jeg vil blive udsat for stikprøvekontrol hvor jeg skal redegøre for samtlige opkald foretaget fra telefonen. Jeg har vedhæftet Tro & Love-erklæringen her og kunne rigtigt godt tænke mig hjælp fra Amino, i hvordan jeg skal forholde mig til disse to valg, hvoraf ingen af dem er nogen jeg har interesse i!? Det skal siges, at jeg allerede har arbejdstelefoner (4 mobiltelefoner og 1 stationær), så derfor giver det for mig ingen mening, at jeg absolut skal have endnu en til rådighed? Jeg er blevet pålagt at give et svar senere idag, så hurtig hjælp vil være prisværdigt. Pft. |
Rettet!