Jeg oprettede mig her på amino i sidste uge i en helt anden forbindelse og har så læst en masse herinde og nu har jeg så fået lyst til at prøve kræfter med et par affiliate blogs på hobbyniveau. Jeg har lavet den første på blogspot som er tilmeldt Partner Ads og det fungere egentlig fint nok, den skal bare have lidt mere fyld :) Jeg har så fået en lidt mere "seriøs" ide som jeg nok gerne vil have et forum på, og dertil har jeg et par spørgsmål. 1. Hvor og hvordan laver jeg en blog med mulighed for et forum uden andre reklamer? Eller skal jeg ud i noget andet end en decideret blog? 2. Kan jeg bruge den samme bruger på Partner Ads til reklamer på den nye blog uden problemer, eller hvordan skal jeg forholde mig til det? Jeg kan se man kan tilmelde flere sider og at der i deres brugerbetingelser står at jeg kun må bruge annoncerne på de tilmeldte sites men er der noget jeg skal være opmærksom på? God dag til alle der læser med :) |
Hej
I.f.t. spørgsmål 2 så skal du bare tilføje den nye blog i din tilmelding under 'Opdater data'
Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads