Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har rodet mig ind i noget bras (wordpress-theme)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skaffet mig et nyt theme, og nu hvor jeg vil benytte det, får jeg skæld ud af systemet.

Meldingen:

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-content/themes/DynamiX-Wordpress/.DS_Store/style.css) is not within the allowed path(s): (/var/www/trafikpulsen.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php on line 386

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-content/themes/DynamiX-Wordpress/Read_me_first.rtf/style.css) is not within the allowed path(s): (/var/www/trafikpulsen.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php on line 386

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php:386) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/pluggable.php on line 881

Jeg har forsøgt med lidt forskellige themes, og får samme melding uanset.

Kan du se, hvad det er, den råber til mig?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:31

Hej Lone,

Hvilken web udbyder er der tale om?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:34

uno-euro

Nu efter et par minutter, hvor jeg har lavet noget andet - har den ædt det nye theme. Som om den har fortrudt at den brokkede sig

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:37

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:40

Du skal være velkommen til at sende temaet til mig (send pb), så skal jeg tjekke om det er et host problem eller hvad det kan skyldes.

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)