Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har input til hvordan man får solgt sit varelager

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Nille & Cille by lisbeth Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan kunne jeg forsøge at sælge restlager af sko ??? Gode ideer modtages med "kys". Måske nogen har nogle kontakter.

Jeg er så træt af webshoppen www.nicili.dk, som jeg sikkert har fået opstartet helt forkert. Salget er bare ikke gået trods annoncering på adwords mange gange. Mange klikker, men køber ikke.

Skoene er virkelige kvalitets sko og super brand i Kroatien, men da de ikke sælges i Danmark, kan de jo ikke kategorieres som mærkevare.

Kunder kan jo heller ikke afprøve skoene i butikkerne inden køb på web, så min oplevelse har været at skoene ikke passer, trods oplyste skomål. Og med gratis levering, får fortjenesten hurtig ben at gå på. 

Personligt synes jeg at kunderne går glip af nogle super gode sko. Skoene fortjener at blive solgt og brugt. De fortjener at stå i en forretning, hvor de kan prøves. Desværre har jeg ikke økonomisk midler til at starte en butik - ville rigtig gerne.

På forhånd tak for jeres ideer.

Mange hilsner

Lisbeth Hedegaard Jørgensen

Nille & Cille by Lisbeth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

back links historien siger siden nærmeste ikke er startet endnu første links fundet oktober sidste og så forsvundet helt igen tjek her husk opret konto så du kan se det

vær mere aktive med siden få boost sidens troværdighed op mange vil heller handle et sted de har hørt om , så skriv pressemeddelelser , aktive diverse forummer  med mere

god ide få lavet en video til siden

vær mere social aktiv facebook især meget og begynde lidt google plus

bloggen løs på siden skabe nyheder på siden , det skal jævnligt hele tiden sker noget nyt , det er skam hårdt men det virker og det er dejligt når dette arbejde virker

det er hårdt arbejde starte webshop op at køre og starten er især hård , men når første er i gang begynder det virkelig give igen som bonus

her er et links der også har links videre til andre gode tråde http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Hej Lisbeth.

Jeg er ked af at høre, det ikke går så godt. Jeg har et tilbud til dig.

Kontakt mig på mail: kasper@ehandballmanager.com

Mvh

Kasper

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:23

Hej Lisbeth
Det er rigtig ærgeligt hvis du må opgive din webshop.
Her er et par forslag til at komme af med varelageret, med større eller mindre tab:

1. Sælg dem billigt på marked. Vælg et af de helt store, selvom stadepladsen er dyrere, for du vil sikkert gerne af med store mængder hurtigt

2. Forsøg at sælg dem til en skobutik. Tilbyd evt. varerne i kommission, men gør en indsats for ikke at blive snydt for dine penge

3. Sælg dem til et af de mange firmaer der handler med restpartier.

4. Hold udsalg i webshoppen og sælg virkelig billigt. Hvis du er kreativ kan du nok få spredt budskabet via Facebook osv. og hvis det virkelig er gode tilbud, vil mange kvinder elske at dele nyheden.

Held og lykke med salget.

Tilmeldt 12. Jun 12
Fra  Nille & Cille by lisbeth Skrevet kl. 20:21

Hej Allan

Skylder lige at takke for at du gad give god respons.

Jeg tager i første omgang dit forslag 4. Så jeg har nu fået gennemgået alle vare og sat priserne ned, så jeg næsten har indkøbsprisen og momsen dækket.

Også lagt på facebook. Hvis du vil dele www.nicili.dk 's gode tilbud, vil blive rigtig glad

De andre 3 punkter har jeg også selv tænkt på og er egentlig lidt igang. Vil nu se om der kan blive lidt gang i salget via facebook og så vil jeg bruge lidt penge igen på google adwords, og håbe på at det ikke kun bliver til klik ;-)

Tak jeg håber der kommer gang i salget, så jeg fortsat kunne beholde siden, blot med andre vare måske.

Med venlig hilsen

Lisbeth

Tilmeldt 12. Jun 12
Fra  Nille & Cille by lisbeth Skrevet kl. 20:30

Hej Mikael

Tusind tak for at du gad tage dig tid til at give mig god respons.

Jeg vil have alle dine kommentaer i tankerne - især hvis jeg igen får lysten til at fortsætte web'en.

Nu har jeg gennemgået alle mine vare og nedsat priserne så jeg næsten får dækket indkøbsprisen og momsen. Altså udsalg ! uden nogen fortjeneste men underskud.

Så hvis du vil gøre mig en tjeneste at dele mit linkwww.nicili.dk evt. på facebook, så endnu flere får linket om at der er TILBUD hos Nille & Nille by Lisbeth, vil jeg blive rigtig glad. Håber på at nogle mødre vil besøgen web'en

Så må jeg få igangsat min annonce igen på google adwords og håbe på at det ikke kun bliver til klik.

Endnu engang tak

Med venlig hilsen

Lisbeth

Tilmeldt 12. Jun 12
Fra  Nille & Cille by lisbeth Skrevet kl. 20:40

Hej,

Hvis I har læst mine takke svar til et par rare Aminoer, og også gerne vil hjælpe mig på vej med at få solgt mine vare på web'en inden varene ender et helt forfærdeligt sted. Så vil blive rigtig glad for om I vile dele et link om rigtig gode TILBUD på www.nicili.dk på jeres evt. facebook.

På forhånd tak.

Mange hilsner

Lisbeth

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:46

Hej Lisbeth,

Hvorfor ikke prøve at gøre mere ud af din shop?

Hvisproblemet handler om, at folk ikke kan prøve skoene - så tilbyd en gratis returseddel med ved bestilling. Man kan eksempelvis gennem UPS få en seddel, hvor kunden blot indtaster adresse og ønsket afhentningstidspunkt. Så bliver varen returneret til dig uden problemer.

Hvis kunderne returnerer pga. skoene ikke passer, så lav en bedre guide til, hvordan de skal måle deres fødder.

Udover det så kan du gøre rigtig meget i forhold til optimering af din hjemmeside. Hvis du er i tvivl, så investér i en professionel. Det vil kunne betale sig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)