Hvordan kunne jeg forsøge at sælge restlager af sko ??? Gode ideer modtages med "kys". Måske nogen har nogle kontakter. Jeg er så træt af webshoppen www.nicili.dk, som jeg sikkert har fået opstartet helt forkert. Salget er bare ikke gået trods annoncering på adwords mange gange. Mange klikker, men køber ikke. Skoene er virkelige kvalitets sko og super brand i Kroatien, men da de ikke sælges i Danmark, kan de jo ikke kategorieres som mærkevare. Kunder kan jo heller ikke afprøve skoene i butikkerne inden køb på web, så min oplevelse har været at skoene ikke passer, trods oplyste skomål. Og med gratis levering, får fortjenesten hurtig ben at gå på. Personligt synes jeg at kunderne går glip af nogle super gode sko. Skoene fortjener at blive solgt og brugt. De fortjener at stå i en forretning, hvor de kan prøves. Desværre har jeg ikke økonomisk midler til at starte en butik - ville rigtig gerne. På forhånd tak for jeres ideer. Mange hilsner Lisbeth Hedegaard Jørgensen Nille & Cille by Lisbeth |
back links historien siger siden nærmeste ikke er startet endnu første links fundet oktober sidste og så forsvundet helt igen tjek her husk opret konto så du kan se det
vær mere aktive med siden få boost sidens troværdighed op mange vil heller handle et sted de har hørt om , så skriv pressemeddelelser , aktive diverse forummer med mere
god ide få lavet en video til siden
vær mere social aktiv facebook især meget og begynde lidt google plus
bloggen løs på siden skabe nyheder på siden , det skal jævnligt hele tiden sker noget nyt , det er skam hårdt men det virker og det er dejligt når dette arbejde virker
det er hårdt arbejde starte webshop op at køre og starten er især hård , men når første er i gang begynder det virkelig give igen som bonus
her er et links der også har links videre til andre gode tråde http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx