Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Magento webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoér! Smile

Står med overvejelser om at opstarte en Magento webshop og tænkte på om i kunne hjælpe mig med noget.

Når man først skal starte med selve oprettelsen af en Magento webshop, hvordan kan man så begynde at opbygge den offline mht extentions og templates så den ikke kan ses offentligt?

Skal man finde en host og arbejde ud fra? eller hvordan fungere det fra opstart af Magento(selve opbygningen) til den endelige som man engang skal offentliggøre med extentions?

På forhånd mange tak.

Hilsen en ung, forhåbentlig snart iværksætter Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

Hej

Jeg kan tilbyde dig et webhotel med magento 1-click installer.

Webhotel Pro: 10 GB Plads, 100 GB Trafik, 2 domæner, 500 subdomæner. Pris 1.188 kr. pr. år. (svarer til 99 kr./md.)

Du kan password beskytte de subdomæner, som du opretter til test.

Hvis du først vil prøve det af, kan jeg give dig 3 måneder gratis.

Jeg yder iøvrigt telefonsupport på alle hverdage fra 9.00 - 16.00.

Hvis du ikke har et domænenavn koster et .dk 99 kr.

Mvh

Karsten

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Shh Aps Skrevet kl. 16:48

Du kan helt firkantet dele en magento installation op i 2 dele,, Den ene er alle de filer der ligger på xxxxxxxx domæne - samt den tilhørende database

Af gode magento host`s kan nævnes magentohotel.dk  der har erfaring med magento hosting og udvikling.

ønsker du at bygge sitet hjemme kan du bruge en lamp stack eller wamp stack til at installere på og "hoste" den på din hjemme pc..extensions er der ikke de vilde detaljer med - de bliver integreret i takt med at du installerer dem.

til slut lægger du data op på serveren via ftp og bruger import funktionen på databasedelen.

god arbejdslyst..

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:43

Mange tak for svar begge to Smile

Rasmus:

Så med den sidste metode, kan jeg simpelthen hente Magento ned og i mit tilfælde hente MAMP stack ned og bruge den som "host" og ellers bygge min egen webshop op og når den engang er klar, sætte den ind på en ny host og "offentliggøre" den? 

På forhånd tak.

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Shh Aps Skrevet kl. 21:51

Ja, det ville være en billig måde at komme igang på ,, har du brug for lidt mere assistance så send en pm - har sat en del op...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)