Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få vare i min webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har længe gået med tanken om at starte en webshop op, og sammen med en makker har vi nu fundet produkt som jeg selvfølgelig ikke vil råbe her. Men da vi begge to er total nye inden for dette felt, ved vi ikke helt hvor vi skal starte henne.

Er det "blot" at tage kontakt til dem der laver produkterne, for at forhandle en god pris eller hvordan foregår det?

Mvh Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:52

Hej Kim,

Man kan sige, at i skal have ting som indkøbskanal, og salgskanal i orden, før i går igang. Så jeg ville sige, få står på hvor du køber ind, få priser osv. Og samtidig få styr på hjemme siden(salgs kanalen). har du de 2 ting i orden, er fundamentet jo godt i gang. Og så er der markedsføring, for at få kunder :)

Der er self. mange flere ting ind imellem, men dette er jo i hvert fald nogle af de vigtige!..

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Nu kender vi ikke meget til produktet, og det er der jo en grund til.

Det kan ske, at der findes en grossist i Danmark, som allerede har agenturet på produktet. Tag fat i producenten, og hør eventuelt om der findes en grossist i Danmark, som har eneret på dette produkt, for så kan du sikkert få navnet på vedkommende, hvorefter du kan kontakte grossisten, og få varerne derfra.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, så vi skal igang med at ringe til folk der kan levere produktet til os? Vi har brugt de seneste dage på, at få overblik om det er noget der er meget af på nettet, og der er vi positivt overrasket over, at vi endnu ikke har fundet nogen der sælger lige netop kun dette produkt.

Men kræver det virkelig ogå en stor start kapital?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:05

Kim Christiansen:

Okay, så vi skal igang med at ringe til folk der kan levere produktet til os? Vi har brugt de seneste dage på, at få overblik om det er noget der er meget af på nettet, og der er vi positivt overrasket over, at vi endnu ikke har fundet nogen der sælger lige netop kun dette produkt.

Men kræver det virkelig ogå en stor start kapital?

At starte en webshop, kræver ikke stor startkapital, men regn alligevel med 4.000 - 13.000 kroner for selve shoppen, hvis I skal have en udvikler/designer til at lave den. Der er sikkert nogle steder det kan gøres billigere eller dyrer.

Varelager koster slf. også, med mindre I får en aftale om dropshipping, hvor Jeres leverandør pakker og sender produkterne direkte til kunden, hvorefter de fakturer Jer.

Kunderne skal vel have mulighed for at betale med kort. Der skal I have en kortaftale med NETS, og det koster vidst lidt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis i kan starte ud med en dropshipping aftale vil jeg klart råde jer til dette.
På den måde kan i føle markedet af.
Genere i salg?
Hvis ikke jamen så mister i ikke rigtigt noget på det, har i først købt vare lager hjem, risikere man at brænde ind med dette.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)