Kære Amino´er Jeg er ved at starte min webshop op med pr. dropshipping så dernæst hvis det viser sig at der er gang i biksen så starter jeg med en varerlager. Jeg skal primært sælge Tøj, tasker & smykker, mine dropshippere er fra usa, Kina, Tyrkiet og Polen. Selvom at jeg har en dropshipper, hvor de står for fragt og levering, vil jeg blive opkrævet told & moms selvom hvis jeg opretter som importør? Skal jeg lave en forhandleraftale med hver af disse dropshippere? Hvis jeg nu skal have med betaling dankort, visabetaling osv. hvordan integrere jeg det i mit webshop? Den sidste spørgsmål, Fik et tilbud fra en leverandør angående email marketing, er det en god ide, og hvad går det ud på? Påskønner jeres hjælp! |
OSMANLI2011:Hvis jeg nu skal have med betaling dankort, visabetaling osv. hvordan integrere jeg det i mit webshop?
Hej,
I første omgang skal du have en indløsningsaftale hos en betalingsudbyder som f.eks Teller (det gamle PBS). Her er et link til, hvor og hvordan du kan udfylde en sådan ansøgning. http://danhost.dk/downloads/webshop/guides/betaling-nets.pdf
Og selvfølgelig afhængig af hvilken type webshop du ejer, skal du have integreret de oplysninger du modtager efter at din betalingsudbyder har godkendt din webshop. Har du en CMS-løsning, skal du blot videresende disse oplysninger til CMS-udbyderen.
Held og lykke med dit projekt.
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost