Skal vi virkelig betale 3500 igen?
Tilmeldt 3. Sep 09
Nikolaj Nørbæk
Skrevet
26-06-2012 kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle aminoer!
Vi står i den lidt uheldige situation, at vi skal skifte ejerskab af en virksomhed . Virksomheden er oprettet før vi selv fyldte 18, så derfor står den i min fars navn.
Problemet er, at vi har en betalingskortaftale tilhørende, og når vi skifter ejere, skal man åbenbart erhverve sig en helt ny aftale - 3500 kroner. Er der nogle er jer der kender til dette problem eller kender en løsning?
Som sagt skal virksomheden skifte fra min far til mig selv.
Ser ferm til svar!
Mvh.
Nikolaj
Svar
Juusu here and Juusu there..
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Problemet er, at vi har en betalingskortaftale tilhørende, og når vi skifter ejere, skal man åbenbart erhverve sig en helt ny aftale - 3500 kroner.
Når du skifter ejer er det ikke nødvendigt med en ny aftale MEN..... hvis I får nyt CVR nummer så skal I.
Hvis din far har lavet den som enkeltmands og du overtager den som enkeltmands så får du nyt CVR nummer.
Er det et ApS så vil I beholde samme CVR nummer og derfor vil det ikke koste noget hos NETS .
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tilmeldt 17. Apr 08
TheMaster
Skrevet
26-06-2012 kl. 14:01
Svar
Hvor ikke Euroline istedet PBS ?
Svar
Tilmeldt 3. Sep 09
Nikolaj Nørbæk
Skrevet
26-06-2012 kl. 14:05
Svar
Hej Niels, Det er en enkeltmandsvirksomhed . Er der ingenting man kan gøre for at overtage en sådan uden at skulle bruge en ny aftale ved PBS?
Svar
Tilmeldt 3. Sep 09
Nikolaj Nørbæk
Skrevet
26-06-2012 kl. 14:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Svar
TheMaster: Eurolinevirker slet ikke troværdigt. PBS er det vi er tykkest ved..
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Henrik
Skrevet
26-06-2012 kl. 14:12
Svar
Svar