Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg sidder og pønser på at lave en side hvor man kan uploade opskrifter til drinks og uploade druk spil und so weiter.

Er der nogle der ved om dette kan lade sig gøre i wordpress og i såfald hvordan og hvilket plugin / tema.

eller er der nogle andre der har bedre ideer til andre platforme ?

håber der er en der ligger inde med et svar.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:00

Hej Mike,

Ja det kan sagtens laves i Wordpress. Temamæssigt, er det jo meget hvilke funktioner du selv ønsker at ud vil se på siden. Om det skal være en form for blog eller om det skal føles som et statisk side. Kig en masse temaer igennem - så er jeg sikker på at du kan få stablet en god side på banen.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 10:04

Hej patrick.

Jeg ønsker at det skal være muligt for brugerne selv at uploade drinks og spil . syntes bare ikke jeg har kunne finde et tema der understøtter dette endnu. men der er selfølgelig rigtigt mange temaer endnu.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:06

Ville mene wordpress er fint til det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:23

Mike D.Jensen:
syntes bare ikke jeg har kunne finde et tema der understøtter dette

Så er der jo rig lejlighed for at få lavet et der passer til lige præcis dine krav. Et tema er jo kun i grove træk et design mens du skal have fat i plugins for at få de specifikke funktioner med. Men mange gange så skal sådanne ting kodes fra bunden istedet for at man henter noget der kan lidt og så rette i det.... det bliver sjældent godt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 10:26

Du har fuld stændigt ret Niels.

Jeg troede bare jeg kunne slippe uden at tage pengepungen op af lomme og for engang skyld selv prøve at lave mit projekt bare lidt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)