Fin liste :) men det er nemt nok for dig at sige... sætter sig ud i solen :) i KBH skinner den ikke rigtig :)
Værsgo, der er Formiddagskaffe™!
- 1
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.

|
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Så må du bare sætte en havestol ind i stuen og tænde for en af de der vinterdepressionslysterapilamper. :-) Mvh Anders Saugstrup |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
tak for den gode læsning jeg tror dog jeg tager en bluse på når jeg sider udenfor læser og skriver i dag der kan desuden komme lidt hyggeligt dansk regnvejr, så jeg tager en paraply med vis der skulle komme lidt regnvejr og en termokande der holder kaffen varm tager jeg også med |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En passende måde at indvie min nye Chromebook på - og du kan især glade dig til Salesman af Jon Cooper. De andre skal jeg ikke udtale mig om. Før om et par timer, i hvert fald! |

Hæ ja :) jeg spæner ud for at købe mig en, går ikke jeg bliver depressiv, selvom min bedre halvdel er psykolog :) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Jeg så godt lige listen på G+. En halv time om dagen i 5-7 dage!?! OG så med tid til fintænkning og inspiration! Du er ikke ked af det, Anders! Tak for listen! dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Super liste. Men hvad er "Formiddagskaffe™" altså det er mest det der TM jeg tænker på :-) /Søren |
Og ja, får du pludselig en fantastisk inspireret idé som følge af formiddagskaffen, må du gerne lade den gå over tid - det er jo bare god forretning! Mvh Anders Saugstrup |
Det med TM er bare noget gas jeg har lært af at læse Tveskov. :) Mvh Anders Saugstrup
|