Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg selv bestemme hvilke sider google viser?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har gennem nogle måneder kæmpet for at komme i placeringerne når man søger på snørebånd i google, da det er netop det jeg tilbyder.

Det er lykkedes mig at komme næsten øverst, men jeg undrer mig over hvorfor google af og til viser min blog side i stedet for forsiden.

Yderligere synes jeg det er forskelligt hvilken placering jeg får alt efter hvilken browser jeg bruger (explorer/firefox/chrome osv.).

Når jeg nu ligger nummer 2 f.eks og google af og til vælger at smide vores underside med bloggen op i stedet for forsiden. Er det så noget jeg kan ændre på i google webmaster toolet, da begge sider jo er mine, men jeg helst vil have vist forsiden?

Håber det giver mening. Hvis i har tid må i gerne lave en søgning på "snørebånd" i google i forskellige browsere og se om det også sker for jer.

Og forresten så er min side www.snøre-bånd.dk så det er den vi kigger efter :)

Mvh og på forhånd tak

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:36

hej christian...!

Du er på rette spor, men du finder problemet i din google opsætning, kan nok hjælpe dig men bliver nødt til at høre lidt mere..

MVH

Kim Dahl

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 08:44

iht. til dit spørgsmål omkring forskellige søgeresultater grundet browseren. Prøv at slette dine cookies og søg igen.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:59

Følger lige med her..

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:05

Siden der ligger øverst i søgeresultaterne er den side der har størst styrke på søgeordet, hvorfor du skal optimere den side du vil have til at ligge øverst og sørge for at der ikke er andre sider der er optimeret på det søgeord.

På et hvilket som helst tidspunkt kan du tjekke din præcise placering igennem www.impersonal.me. Problemet med forskellige browsere og forskellige placeringer har noget at gøre med om du er logget ind osv. iom. Google læser ens bevægelser på den enkelte IP.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)