Hej Aminoer Har gennem nogle måneder kæmpet for at komme i placeringerne når man søger på snørebånd i google, da det er netop det jeg tilbyder. Det er lykkedes mig at komme næsten øverst, men jeg undrer mig over hvorfor google af og til viser min blog side i stedet for forsiden. Yderligere synes jeg det er forskelligt hvilken placering jeg får alt efter hvilken browser jeg bruger (explorer/firefox/chrome osv.). Når jeg nu ligger nummer 2 f.eks og google af og til vælger at smide vores underside med bloggen op i stedet for forsiden. Er det så noget jeg kan ændre på i google webmaster toolet, da begge sider jo er mine, men jeg helst vil have vist forsiden? Håber det giver mening. Hvis i har tid må i gerne lave en søgning på "snørebånd" i google i forskellige browsere og se om det også sker for jer. Og forresten så er min side www.snøre-bånd.dk så det er den vi kigger efter :) Mvh og på forhånd tak Christian |
hej christian...!
Du er på rette spor, men du finder problemet i din google opsætning, kan nok hjælpe dig men bliver nødt til at høre lidt mere..
MVH
Kim Dahl