Jeg vil lige dele min lille historie om mit seneste "projekt". Jeg har valgt at sælge et lidt aparte produkt, nemlig P-Mate, det er en tisseragt til kvvinder så de kan stå op os tisse. I starten var det lige en tanke jeg skulle vende mig til, men jeg syntes det var et genialt produkt (dog kan jeg ikke rigtig bruge det til andet en at hælde olie på bilen med, for det er kun til kvinder), jeg syntes det helt sikkert måtte være et marked for produktet - især i sommerperioden med festivaller, koncerter og ferier. Jeg er blevet mødt med meget skepsis, når jeg har præsenteret produktet. Men efterhånden som jeg snakker mere og mere om det, så virker folk også interesserede og de kan se at det egentlig er et ret genialt produkt. Mht. til min hjemmeside - så har den (måske med rette) fået lidt kritik, men den gør sin opgave OK ind til videre. Salget af P-Mate er stødt sigende - så jeg tror stadig på at det nok skal blive et hit. Jeg arbejder også på at tilføje et "nyt" produkt - det skal være en pakke med én enkelt P-Mate, en lommelet og en vådserviet til fingerne...... det er et "minitoilet" til pressede situationer (eller bare hvor man ikke vil sidde ned og tisse) - jeg forventer at det vil give meromsætning |
Dejligt at høre :-)
Af ren interesse - hvordan er du aktiv til de forskellige festivaler?