Hej Amino, I den forbindelse kunne det være dejligt med lidt feedback :-)
|
Hej Mads.
Et link kunne være super!:)
Mvh
Kasper
Hej Amino, I den forbindelse kunne det være dejligt med lidt feedback :-)
|
Hej Mads. Et link kunne være super!:) Mvh Kasper |
Synes det er en fin side:) Mvh Kasper |
Fin lille hjemmeside! let og overskuelig. Der kunne dog godt være plads til lidt flere farver, måske i din header. |
Synes designet er ganske stille og roligt og lige til at gå til. På sådan en side er det så bare indholdet der skal gå forskellen, så håber du kan dit kram :) |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Ser rigtigt paen ud. Ikke for meget kludder, og meget overskuelig. Godt arbejde Adam |
Meget simpelt design. Overskueligt og gode muligheder for at udvide designet senere. Din Facebook boks viser tydeligt, at din Facebook-side er meget ny - og tom. Få lagt et logo på som profilfoto - og med tiden få lavet et username via www.facebook.com/username. Fravælg evt. facebook-boksens visning af likes via foto - da det vil gøre den mere kompakt. Senere kan du vise det igen - når du får nogle likes. Hvis du skulle fixe noget, så syntes jeg du skulle se på mulighederne for at designe toppen af din side. Fx. en lille opryddning (se screenshot) og måske noget foto/grafik i baggrunden - som topbar. |
jeg savner en om jer siden hvem er i og hvem er forfatter bag siden det og en kontakt side det savner jeg også disse 2 ting vil øge sidens troværdighed man kender forfatter bag siden og man kan kontakte jer. social medier der kunne det være en god ide med især også google plus på siden og overveje også twitter på siden så nemmere kan dele siden og plusse den dog i alt synes jeg det er en vellykket siden , som bare mangler de sidste finesser |