Hej alle- i maa undskylde min stavning men jeg er bosidende i USA- saa bruger ikke Dansk tastetur, ej heller har jeg skrevet dansk i mange aar- saa min stavning baere ogsaa praeg af dette. Jeg kunne godt taenke mig noget input om hvor langt man er kommet i Danmark naar det drejer sig om at bruge sin smartphone som POS. Hvad jeg taenker paa her er at kunder i en foretning selv kan checke og betale for deres varer via deres telefon- dermed spare sig selv tid for at vaente i koe, og foretningen sparer penge paa have aabne kasser. Jeg har selv arbejdet som " wireless engineer" i en stor supermarkeds kaede her i USA, og jeg ved at de arbejdede paa en loesning- men der var mange problemer forbundet med det. Hav en god aften Adam |
mig bekendt ikke langt - det er meget få af den type service der findes. Du har DSB hvor du kan SMS bestille billet og den type, men egentlig betale varer i fysisk butik, som jeg ved man arbejder med, synes jeg ikke er langt.
Da jeg mener kontanter vil være borte i al væsentlighed om 10-15, så behøves en anden løsning - mobil - eller RFID kort der let registres og bruges til betaling
vh