Du kan meget nemt indgå en erhvervsaftale med Post Danmark og drage nytte af de forbedrede priser som erhvervskunde. Det kræver så at sige ingen ting med mindre du sender store mængder, da det kan tænkes de i så fald vil have en form for sikkerhed i form af en bank garanti. Kort sagt bare ring til dem og du kan komme igang hurtigt, hvilket vil hjælpe din bundlinje.
Så kan du printe labels og sætte på dine pakker, så er det bare op på posthuset og smide dem i de pakke-kasser/bure der nok står Så skal du ikke vente i kø etc. Du får en faktura fra PostDK hver måned på de pakker du har sendt.
Alternativt kan man også få PostDK til at hente pakkerne ved dig - men det koster lidt.. Sender du mange pakker kan de måske gøre det gratis, men ellers ligger pickup vidst på omkring 3000,- om måneden så vidt jeg husker.
Ja, få lavet en aftale med Postdanmark, mange webhoteller har den mulighed, at man kan tilkøbe pakke modul, så kan du i forbindelse med ordren udskrive pakkelabel direkte på din printer. Når du bor i København, kan man køre direkte ind bag postterminalen, og aflevere pakker og breve til noget senere end normale posthuse (mener det er til kl. 20.30).
Et andet alternativ er jo GLS pakkeshop. God og pris fornuftig.
Pakkeløsningen fra PostDanmark kan jeg godt anbefale. Hvis du ikke selv orker at gå ned med pakker kan man lave en aftale med dem, men det er en dyrere løsning da de kræver en form for sikkerhed så vidt jeg husker
kan det overhovedet betale sig at, lave en erhvervs aftale? når sælger slips, altså sender bobble breve afsted
Maxibreve kan du smide i en postkasse, men de er ikke forsikrede og er uden track'n'trace. Bliver forsendelsen væk, hænger du på regningen overfor din kunde.
Send det som maxi brev, det er under halv pris end en pakke, hvis din værdi ikke er så høj. Diffen du sparer kan jo dække et slips eller to, hvis ét brev engang skulle blive væk.
Jeg sender også maxi breve med nogle produkter, har kun mistet ét - som faktisk kom retur 1 uge senere.