Jeg mangler et godt domænenavn til mit nye projekt. Projektet er et af mine forsøg, og enten går det - eller også går det ikke. Det er lidt et sats, da der er mange om markedet.
Det drejer sig om salg af tonere, blæk og andre fotoprodukter på nettet. Jeg går mere op i service og kvalitet, end selve prisen. Jeg har fået en god aftale med en leverandør, som gerne vil støtte op om mit projekt, hvilket er super fedt. Dog mangler jeg det gode domæne.
Jeg vil dog gerne, hvis I kunne give Jeres forslag i en PB til mig, da domænet eventuelt kan erhverves af andre, med samme interesse som jeg selv. Her har I lidt stikord om projektet.
Men er det godt, hvis jeg medtager mit efternavn i et domæne til en webshop? Er det ikke mere relevant at tage noget, som henviser mere til, hvad shoppen egentlig handler om?
Jeg vil gerne sige Jer tak for Jeres fantastiske medvirken, til at finde et godt domænenavn til mit projekt.
Jeg er gået listerne igennem, og valget faldt på...
- www.e-blæk.dk - www.eblæk.dk
Disse to domæner afspejler nu meget godt, hvad min forretning omhandler. Det er kort, og er relateret til, at det foregår på internettet.
Alle de andre domæner er også supergode, og der er nogle gode/sjove ind imellem. I er fantastiske gutter. Det er Jer som gør, at der skal støttes op om Amino!