Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af papkasser til fragt af enkelt-varer?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Hvad med at bruge 2 boblekonvolutter som du sætter på hver ende af pakken, og så klistrer sammen på midten.

Det er en nem og billig løsning

Mvh

Hilbert

www.boblekonvolut.dk

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Schulz:

Nu fik jeg lige målt nærmere på pakken og konsterede at min hukommelse var lidt off da jeg skrev det første indlæg

Det som skal pakkes er 11x20x50cm og det kan ikke ændres i form/størrelse. Skal æsken være større, så skal det helst være ændringer på de korte mål. 

kim

Ja, se så har jeg kun en kasse som er lidt for stor..
Den er 54 x 29 x 16 cm; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=411&getString=le%3D50%26wi%3D20%26hi%3D11%26ct%3D44%26page%3D12

Alternativt har vi også andre løsninger, som boblekuverter, forsendelsesposer m.m. - men hvis du er bange for at den æske produktet er i i forvejen, ikke kan tåle at blive mast - og dette kan jo ikke undgås under transporten - så er en kasse det bedste.
Hvis den æske produktet ligger i forvejen godt kan holde til nogle stød/slag, vil det billigste nok være en forsendelsespose, som kun beskytter mod snavs og lign; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=1048&getString=qstr%3Dsb5577%26page%3D12

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

RemouladeRikke:

OOOPS :( 

Den besked var faktisk til den anden bruger, der havde skrevet angående kasserne. 

Er ked af at jeg fik skrevet "Hej til dig".....

KH

Hej Rikke,

Du er meget velkommen til at skrive til mig på nina(snabela)jakodan.dk - eller ring 75 54 14 37 Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Du kan få en emballage på præsis dine mål i 4mm brun/brun bølgepap på nembox.dk - jeg vil tro at du kan bruge en almindelig Fefco 0201, som er en standard emballage. Hvis du søger en postforsendelse emballage, som hos Jakodan, og ikke kan bruge en standard størrelse - så skal du investere i et stanseværktøj til ca. kr. 1.500,- og være opmærksom på at der vil være en opstartsomkostning hver gang du bestiller.

Håber dette svar kan bruges og hjælpe dig videre.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det ser rigtigt spændende ud om end det lige tilføjer 30% mere til prisen end standard mål boksene. 

Ved du hvad der afgør prisen på kasserne? er det kun størrelsen på fladerne og antal kasser eller er det f.eks. også om målet er relativt standard mål? 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Schulz:
Jeg har overvejet at pakke i f.eks. bølgepap fra rulle, men er bange for at det ikke kan modstå den hårde transport som postDK udsætter pakkerne for.

Hvorfor får du ikke specialfremstillet nogle papkasser som passer til dit produkt? Så vil selve pakningen af produktet kun tage nogle få sekunder. frem for at skulle bøvle med bølgepap.

Specialfremstillede kasser koster ikke alverden når du køber over 500 stk.

 

Mvh

Ravn

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi mængden der sælges af dette produkt endnu ikke ligger i 500stk segmentet. 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Schulz:
om end det lige tilføjer 30% mere til prisen end standard mål boksene

Undskyld men hvad betyder 30 % på en papkasse til 3-6- kr ??   Det burde være langt mere vigtigt for dig at du har en sikker emballage så dit produktet kommer uskadet frem til kunden.  Iøvrigt vil du også spare tid en del tid ved selve pakningen af produktet når du bruger tilpassede kasser.

Kim Schulz:
Ved du hvad der afgør prisen på kasserne? er det kun størrelsen på fladerne og antal kasser eller er det f.eks. også om målet er relativt standard mål

 

Prisen på en papkasse afhænger af flere ting.

Kvaliteten af papen (enkel bølge eller dobbel bølge pap, samt papirkvaliteten)

Mængden af pap der skal bruges til at lave en.

Mængden af kasser fremstillet.  prisen falder drastisk så snart du kommer over 500-1000 stk.

 

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Undskyld men hvad betyder 30 % på en papkasse til 3-6- kr ??   Det burde være langt mere vigtigt for dig at du har en sikker emballage så dit produktet kommer uskadet frem til kunden.  Iøvrigt vil du også spare tid en del tid ved selve pakningen af produktet når du bruger tilpassede kasser.

Nu er prisen nærmere 13-16kr pr kasse hvilket er en relativ høj udgift set i forhold til værdi af det som skal sendes. 

Ravn:
Mængden af kasser fremstillet.  prisen falder drastisk så snart du kommer over 500-1000 stk.

Og det antal er pt. for mange til at det kan betale sig for mig at have dem på lager. 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)