Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops løsning hvilken?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Går med tankerne at starte en webshop, og har Googlet lidt, og fandt da også nogle løsninger. Men hvad skal man vælge, hvilken løsning er bedst, det skal være nemt at gå til, uden selv at skulle programmere. Og så skal prisen være overkommelig.
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 08:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cecilie

Der findes jo rigtig mange systemer du kan gå i krig med, både Open source systemer du kan få gratis, samt de systemer der koster et mindre månedligt beløb.

Er man helt ny indenfor webshop systemer anbefaler vi en løsning hvor du får et produkt der virker "out of the box" og hvor du hele tiden har en kundeservice i ryggen til at vejlede og råde dig igennem processen. Hos SmartWeb kan du komme igang med en webshop for kun 299,- om måneden, og denne pakke inkluderer fuld support, hosting og løbende opdatering af systemet, så det eneste du skal koncentrere dig om er selve forretningen.

Du kan læse mere om SmartWebs webshop løsning.

Du er også velkommen til at give mig et kald på 43 33 17 93

Venlig hilsen

Henrik Nøhr - SmartWeb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej CecilieG.

Du skal lige være klar over, at det hos mange af de månedentlige betalinger koster x antal i oprettelse, og det hurtigt løber op i store penge.

Jeg laver selv webshops, og hvis du stadig er interesseret tilbyder jeg webshops til meget lav pris.

Email : kasper@ehandballmanager.com

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:57

Du kan se nærmere på:

- prestashop
- magento
- dandomain

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:28

Hej Cecilie

Det er næsten umuligt at svare på hvilken shop der er bedst uden at kende dit behov. Det svarer lidt til at spørge hvilken bil der er bedst? Det kommer helt an på om du skal bruge den til race, bykørsel, eller skal have plads til 2 barnevogne etc.

Hvis du ikke er så teknisk selv, så vil anbefale en løsning som SmartWeb som Henrik taler om. Her har du noget der virker fra dag 1, og kan ringe til en support hvis du har spørgsmål.

Open Source løsninger er også gode løsninger, men kræver ofte en teknisk indsigt, og meget forarbejde/programmering, før du har en løsning klar. Og så har ud selv ansvar for hosting, drift og backup.

Hvis jeg var dig vil jeg prøve at oprette en gratis demo shop her, og så se om det kan opfylde dine behov. Hvis ikke, har det ikke kostet dig noget. Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:24

Hej Cecilie

Jeg kan anbefale nopCommerce, som er open-source og derfor ikke har en månedlig omkostning på selve shoppen men kun udgifter til webhotel, domæne, betalingsgateways såfremt dankortbetaling ønskes. Download gratis softwaren hos www.nopcommerce.com eller installer direkte fra Microsoft web gallery: http://www.microsoft.com/web/gallery/ (Kræver webhotel med Microsoft ASP.NET MVC3.0 og MSSQL database, unoeuro anbefales)

Ønsker du en nem løsning hvor vi laver alt det praktiske så besøg www.weroshop.dk her tilbyder vi en komplet nopcommerce løsning til gode iværksætter priser. På vores side kan du også læse features, systemkrav og andet om nopCommerce.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:39

Tak for jeres svar, jeg vil kikke de forskellige forslag igennem, og se hvad der passer mig bedst.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:52

Hej Cecilie,

Du er meget velkommen til at prøve vores demo af i 30 dage gratis.
Så kan du også få prøvet din kreative side af med designmodulet. 

Beslutter du dig for at det er dén du har brug for, kan du faktisk bestille din egen demo inkl. alle de produkter du har lagt ind i demoperioden og det design du selv har lavet - altså kan du få foræret en måned gratis til opsætning

Udover det, får du 12 måneders gratis betalingsmodul (herefter 99,- ex. moms)

www.danhost.dk/webshop/demo 

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:23

Hej Cecilie , 

Jeg vil klart anbefale dig at bruge Wordpress, som er et gratis Open Source CMS system. Som webshop plugin til Wordpress, kan jeg klart anbefale dig WooCommerce, eller WP-Ecommerce. Som betalingsgateaway tilbyder epay et gratis plugin til wordpress. :-)

- Held og lykke med din webshop!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)