Hej Jacob.
Tak for dit svar :) Det var brugbart, mht. brugsrettigheder på google. Det er en måde at sikre sig på, men hvordan sikrer jeg mig så at ophavsmændende ikke pludselig sætter copyright på, og knalder mig senere?
ÅH suk ;) Kender I det med, at man nogengange ville ønske, at man kunne slette sin fortid på Amino? :)
Jeg var et fjols, jeg var desperat og jeg gennemførte ikke klassen. At all! - Men det vidste jeg jo også godt :) Jeg er på ingen måde stolt over, at jeg bad om hjælp til at snyde. Jeg beklager, og ville ønske at jeg aldrig havde gjort det. Svært at forklare, hvad jeg gennemgik den gang...
Men mht. dette projekt, så kan det blive nærmest umuligt for mig, at skabe alt materialet selv. Jeg vil som sagt lave en fanside. Sæt nu den omhandlede Ronaldo. - Jeg kommer jo aldrig i nærheden af Ronaldo, og ville aldrig kunne skabe materiale til, at fylde en hjemmeside med guf om ham. Lige så, så kunne jeg jo ikke selv lave en bunke personlige interviews med ham, eller spørge ham hvor han køber sit tøj. Det stof, må jeg jo læse, researche og opsnuse mig frem til. Men hvis ikke jeg må citere, billedkopiere eller artikelhenvise til noget, så kan det jo ikke lade sig gøre. Men det ved jeg jo bare at det godt KAN alligevel - For der findes MANGE af disse niche sider...
Kan man dække sig ind ved feks at kildehenvise eller fraskrive sig rettigheder?