Undskyld jeg bruger jeres forum til dette, men jeg har hørt I er så kloge:-)
Jeg skal til eksamen mandag og har skrevet en lang og meget vigtig note i evernote på min iphone. Nu lørdag aften inden sengetid ville jeg repetere lidt og hovsa, noten er komplet tom, overskriften er der men siden er helt blank (fyldte ellers ca 15 sider i eftermiddags)
Noten står ikke i folderen slettet da noten jo egentlig stadig er der, den er bare tom. Har INGEN ide om hvordan det er sket...
Er faktisk lidt ulykkelig lige nu, det er slet ikke til at overskue pensum og skal op mandag:-(
mon evernote har en hukommelse og kan gendanne noten??? sikkert ikke:-/
Måske kan jeg inddirekte hjælpe med dit problem. jeg har hjemmesiden www.gymnoter.dk hvor der er samlet en masse noter. Du skriver ikke noget om hvilket fag der gør sig gældende, men håber du kan bruge siden til noget.
Hej jacob, kan se på min iphone at evernote faktisk er sikkerhedskopieret til icloud i går, hvis jeg kunne gendanne den sikkerhedskopi ville mit problem måske være løst, men hvordan hulen gør jeg det???
Hej jacob, kan se på min iphone at evernote faktisk er sikkerhedskopieret til icloud i går, hvis jeg kunne gendanne den sikkerhedskopi ville mit problem måske være løst, men hvordan hulen gør jeg det???