Hej.. Jeg havde læst lidt omkring at tekst ikke måtte have samme farve som baggrunden på websitet.. også selvom det stod i en tabel med en anden farve, så var det stadig sitets "default" farve der talte... Det var faktisk i Demib''s gamle Søgemaskineoptimeringsbog fra 1999 jeg læste det.. Er søgemaskinernes crawlers blevet klogere siden dengang ? Jeg har på et website lavet en tabel med baggrundsfarve blå og gjort teksten hvid, men resten af baggrundsfarven er hvid... denne hvide tekst er tilfældigvis også "menuen"... Spørgsmålet er så egentlig, vil søgemaskinerne betragte det som skjult tekst og blive sure på websitet ? Det kan ses her www.myhre-transport.dk Mvh Brian Brandt |
skjult tekst?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Søgemaskinerne kan sikkert regne ud at tabellens bg farve er blå og ikke hvid som selve siden. |
Hej Brian Jeg er enig med Lars. Det kan ikke være et problem i 2007 at finde ud af, at teksten er skrevet inde i en tabel med en anden baggrundsfarve. Mvh, Christian |
|
okay... det satser jeg så på... siderne er nu også blevet indekseret... eller nogle af dem... jeg har cirka 12 html sider, og alle er skrevet i et google sitemap, men google har kun indekseret de 7 - 8 stykker.. jeg forstår ingenting... måske fire af siderne minder utrolig meget om hinanden, hvor det kun er søgeord som er ændret, samt lidt opsætning... men hvad, ligger på side 1 og i top 2 med samtlige af mine keywords, så det er jeg ovenud tilfreds med... :-) tak for svarene.. Mvh Brian Brandt |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)