Min motivation er at jeg bliver arbejdsløs hvis ikke vores forretning kører.
Jeg har ikke en masse uddannelse at falde tilbage på, så vi har intet valg, vi SKAL have en forretning der kører som vi kan leve af, ellers skal vi til at finde os nogle nye jobs her i WebCoders.
Sekundært er det fedt at være med til at skabe noget og samtidig arbejde sammen med sin bedste ven hver dag.
min motivation er levere det perfekte hver gang og gøre det yderste for kunden er tilfreds
får motivation af at danse pole dans , det giver mig en stor selvtillid får arbejdet med dansen og smidigheden og mine bevægelser
jeg høre en del Shakira musik og prøver lære alle hendes moves og flere kræver lidt elastik i kroppen og derfor godt man træner kroppens smidighed og bevægelser
min motivation er aldrig give op , jo en sur konkurrent modstander kan da også give motivation for så vil man vinde og blive endnu bedre og være den bedste og forsætter mod det mål
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det andet giver dig tro på at det du vil kan lade sig gøre og man ikke skal lytte til andre der siger det ikke kan, fordi de ikke selv har fået det gjort:
Min kilde til motivation er ikke noget, der er lavet bøger eller videoer om, sagt eller gjort. Det er alt det, der endnu ikke er lavet bøger eller videoer om, sagt eller gjort :-)
Jeg ser den her video, når jeg har brug for lidt ekstra motivation. Det er virkelig en super god video, da jeg så den første gang gav det et ekstra kick i mig. Videoen fortæller om at man skal fokusere på et mål eller et punkt man gerne vil nå, også skal man ikke kigge tilbage på de fejl man laver.