Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at starte mit nye projekt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gang i et nyt projekt, som gerne skulle søsættes d. 1. oktober 2012, hvor det hele gerne skulle være klar.

Jeg har webshop, grafik på plads, men søger tilbud på følgende.

Det meste af dette, har jeg godt selv kunne klare, men har valgt at lægge mine kræfter andre steder i processen, såsom leverandører og aftaler mv. Jeg vil ikke skrive om min idé her, da det muligvis ville ødelægge min idé, men du skal være velkommen til at kontakte mig pr. mail.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo umuligt få hjælp til hvad dit domæne skal hedde, når vi absolut ingen ide har om hvad det er du skal arbejde med. Så kan vi jo ikke komme med relevante ideer :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:38

Jacob:

Du kan jo umuligt få hjælp til hvad dit domæne skal hedde, når vi absolut ingen ide har om hvad det er du skal arbejde med. Så kan vi jo ikke komme med relevante ideer :)

Hej Jacob

Har lige rettet overskriften på tråden. Kunne godt se, at den var helt gal.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 13:42

Ja men du spørger stadig om råd mht. domæne i din tråd, hvilket vi stadig ikke kan hjælpe dig med. Men hvis du jo fortæller hvad det omhandler kan folk komme med input.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:47

Jacob:

Ja men du spørger stadig om råd mht. domæne i din tråd, hvilket vi stadig ikke kan hjælpe dig med. Men hvis du jo fortæller hvad det omhandler kan folk komme med input.

Forstår... Men nederst i tråden skriver jeg også, at jeg helst ikke vil uddybe yderligere om projektet offentligt, da det muligvis kan ødelægge min plan for projektet. Håber du forstår mig. Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 13:51

Jo det forstår jeg skam godt :) Men så kan du heller ikke håbe på at få hjælp mht. domænet :b

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:06

Jacob:

Jo det forstår jeg skam godt :) Men så kan du heller ikke håbe på at få hjælp mht. domænet :b

Korrekt Jacob, men dem som virkelig vil hjælpe med domænet, skal jo nok skrive, det er jeg sikker på. ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 14:10

Altså jeg vil skam virkelig gerne hjælpe med domænet, men det er umuligt for alle, også selvom man er den bedste, at finde på et domænenavn når man intet har at ud fra :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)