Det meste af dette, har jeg godt selv kunne klare, men har valgt at lægge mine kræfter andre steder i processen, såsom leverandører og aftaler mv. Jeg vil ikke skrive om min idé her, da det muligvis ville ødelægge min idé, men du skal være velkommen til at kontakte mig pr. mail.
Du kan jo umuligt få hjælp til hvad dit domæne skal hedde, når vi absolut ingen ide har om hvad det er du skal arbejde med. Så kan vi jo ikke komme med relevante ideer :)
Du kan jo umuligt få hjælp til hvad dit domæne skal hedde, når vi absolut ingen ide har om hvad det er du skal arbejde med. Så kan vi jo ikke komme med relevante ideer :)
Hej Jacob
Har lige rettet overskriften på tråden. Kunne godt se, at den var helt gal.
Ja men du spørger stadig om råd mht. domæne i din tråd, hvilket vi stadig ikke kan hjælpe dig med. Men hvis du jo fortæller hvad det omhandler kan folk komme med input.
Ja men du spørger stadig om råd mht. domæne i din tråd, hvilket vi stadig ikke kan hjælpe dig med. Men hvis du jo fortæller hvad det omhandler kan folk komme med input.
Forstår... Men nederst i tråden skriver jeg også, at jeg helst ikke vil uddybe yderligere om projektet offentligt, da det muligvis kan ødelægge min plan for projektet. Håber du forstår mig.
Altså jeg vil skam virkelig gerne hjælpe med domænet, men det er umuligt for alle, også selvom man er den bedste, at finde på et domænenavn når man intet har at ud fra :)