Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner - Skal vi samarbejde?

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Godt nok blev jeg lidt forsinket, ca 15 min, men kunne ikke finde nogen, ved ikke om der har været nogen eller ej, eller om i er taget et andet sted hen. Så efter at ventet en del, gik jeg derfra. Kunne hellere ikke få fat i tråd personen ..

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sheikhk:

Hej alle
Godt nok blev jeg lidt forsinket, ca 15 min, men kunne ikke finde nogen, ved ikke om der har været nogen eller ej, eller om i er taget et andet sted hen. Så efter at ventet en del, gik jeg derfra. Kunne hellere ikke få fat i tråd personen ..

Sig ikke at i havde planlagt en fredag aften ??? :-)

Og så hvor de fleste må formodes at være unge mennesker - der er sgu da ikke nogen der dukker op for real hehe

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

sheikhk:

Hej alle
Godt nok blev jeg lidt forsinket, ca 15 min, men kunne ikke finde nogen, ved ikke om der har været nogen eller ej, eller om i er taget et andet sted hen. Så efter at ventet en del, gik jeg derfra. Kunne hellere ikke få fat i tråd personen ..

Sig ikke at i havde planlagt en fredag aften ??? :-)

Og så hvor de fleste må formodes at være unge mennesker - der er sgu da ikke nogen der dukker op for real hehe

Det gør fredag aften til et ideelt tidspunkt. Hvem gider arbejde sammen med nogen, der prioriterer en druktur før en forretningsmulighed?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

CarlTheRider:

Det gør fredag aften til et ideelt tidspunkt. Hvem gider arbejde sammen med nogen, der prioriterer en druktur før en forretningsmulighed?

Stort set enig, var ved at melde fra fordi jeg syntes det har taget tid at arrangere et ganske simpelt møde. Jeg syntes dog ikke fredag var ideel, men mødte op. Men du har fuldkommen ret, hvis drukturen er vigtigere, så vil man det ganske enkelt ikke nok. 

Martin

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er interesseret at se nogle af de webshops du har lavet? - Hvis du har noget liggende :)

Har nogle idéer som er webbaseret.

Mvh

Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)